המחנה הסמארטפוני: מיטווך ו-Jacada ישתפו פעולה במענה קולי אינטראקטיבי ויזואלי

הפתרון החדש מוסיף למערכת ה-IVR הקיימת ממשק חזותי ואת תפריטי המערכת בתצוגה חזותית מוכרת בעולם הטלפונים החכמים

אופיר בר אורין, מנהל חטיבת התקשורת במיטווך

מיטווך‬ ו-Jacada ישתפו פעולה בהחדרה ובהטמעה לשוק הארגוני של פתרון ה-Visual IVR (מענה קולי אינטראקטיבי ויזואלי) של Jacada.

הפתרון החדש מאפשר למוקדי שירות לשפר את האינטראקציה עם לקוחותיהם ונותן ללקוחות ליהנות מחוויית שירות בכל נקודת מגע עם הארגון – בין אם במוקד הטלפוני, באינטרנט, בדרכים או בעסק. מיטווך, המספקת פתרונות בתחומי תקשורת שונים למגוון חברות וארגונים, תשלב את המערכות של Jacada במערכות מוקדי השירות מבית אוויה (Avaya) המוצעות על ידה ללקוחותיה.

"בתקופה של שימוש מוגבר במכשירים החכמים הלקוחות שמחייגים לארגונים מצפים לקבל חווית שירות חדשנית", אומר צחי נעים, מנהל אזורי EMEA ו-APAC ב-Jacada. "במקרים רבים, המתקשר מגיע למערכת מענה קולי עמוסת אפשרויות רבות ומבלבלות וממשקימשתמש מסורבלים, הצורכים זמן רב ומתסכלים את המתקשר".

הפתרון של Jacada מוסיף למערכת ה-IVR הקיימת ממשק חזותי ואת תפריטי המערכת בתצוגה חזותית מוכרת בעולם הטלפונים החכמים. "מחקרים מראים שהניווט הוויזואלי מהיר פי חמישה, או שישה, מההקשבה לתפריטים שמופעלים באמצעות חיוג צלילים", אומר נעים. "המערכת מספקת תצוגה חזותית שמותאמת אישית באמצעות נתוני לקוח בזמן אמת והיא נגישה בקלות ללקוחות בכל עת, בכל מקום ומכל מכשיר". לדברי נעים, שימוש סטנדרטי של לקוח במערכת Visual IVR אורך שש שניות בממוצע, לעומת ממוצע של 40 שניות ב-IVR המופעל על ידי חיוג צלילים.

"הלקוחות הארגוניים שלנו, המפעילים כיום מרכזי שירות, כמו גם מאות אלפי הלקוחות שלהם, ייכנסו עם הטמעת פתרון ה-Visual IVR לעידן חדש של שירות", אמר אופיר בר אוריין, מנהל חטיבת התקשורת במיטווך. "הלקוחות יוכלו לשלם חשבונות, לשנות כתובת, להזין  נתונים מורכבים, להעלות תמונות או צילום של טופס מבלי להמתין בתור, לחזור על מידע, ובמקרים רבים, בלי להיות תלוי בנציגי שירות אנושיים ועם זאת, ברגע שיחליטו בכל זאת לדבר עם נציג שירות, הנתונים שהוזנו ל-Visual IVR זמינים לנציג השירות. בנוסף, הלקוח יכול לבחור באפשרויות נוספות ליצירת קשר כגון צ'אט, או החזרת שיחה אוטומטית. חברות שיטמיעו את המערכת ישיגו חווית לקוח משופרת יחד עם חיסכון משמעותי בהוצאות".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים