HOT Mobile עברה את סף מיליון הלקוחות

במקביל השיקה החברה מבצע לעסקים במחירים של החל מ-15 שקלים למנוי

ישעיהו רוזנברג, המנכ"ל הפורש של HOT Mobile

HOT Mobile הודיעה היום (ב') כי חצתה את רף מיליון הלקוחות, שלוש שנים לאחר הקמתה. זאת, לאחר שאת רף החצי מיליון היא חצתה ב-2014, עם יותר מ-520 אלף לקוחות שהצליחה לגייס.

החברה מסרה כי מאז הקמתה היא השקיעה כמיליארד שקלים לטובת בניית רשת דור 3 בפריסה ארצית מלאה. רק באחרונה היא רכשה במכרז של משרד התקשורת רצועת תדרים לטובת בניית רשת דור 4 בעלות של 34 מיליון שקלים. כמו כן, היא חתמה על הסכם עם פרטנר, שיאפשר איחוד רשתות אקטיבי בין שתי החברות, כולל דור 4.

במרוצת השנה האחרונה נכנסה HOT Mobile לשוק התקשורת הסלולרית למגזר החרדי וביוני היא הודיעה על כניסה לשוק הסלולר העסקי. היום השיקה החברה מבצע נוסף למגזר זה, המציע מחירים בהתאם לגודלו של העסק הלקוח – החל מ-15 שקלים למנוי ללקוח עסקי (ללא מע"מ) בעל 300 מנויים ועד 25 שקלים למנוי ללקוח עסקי בעל 20 מנויים. החבילה כוללת גלישה בנפח של 4 ג'יגה-בייט ושיחות ללא הגבלה ל-31 יעדים בחו"ל.

ישעיהו רוזנברג, מנכ"ל HOT Mobile, אמר כי "החברה בונה רשת הנדסית אמיתית במאות מיליוני שקלים, פורסת מרכזי שירות ונקודות מכירה בכל רחבי הארץ ובעלת כוונה ויכולות להתבסס כשחקן מוביל לזמן ארוך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים