Yelp קיבלה תיאבון: קנתה את Eat24 תמורת 134 מיליון דולר

החברה הנרכשת הוקמה על ידי שני יזמים ישראליים ומאפשרת הזמנת משלוחים מ-20 אלף מסעדות ב-1,500 ערים בארצות הברית

הראפר סנופ דוג בפרסומת ל-Eat24 ששודרה בסופרבול האחרון

אקזיט טעים: Yelp, שמפעילה אפליקציה פופולרית בה ניתן להמליץ ולקרוא המלצות על מסעדות, הודיעה על רכישת Eat24, שאותה יסדו שני יזמים ישראליים, תמורת 134 מיליון דולר. 78 מיליון מתוכם ישולמו במזומן והשאר – במניות.

Eat24 הוקמה ב-2008 בסן פרנסיסקו על ידי נדב שרון וחיים ארז, ללא עזרת משקיעים חיצוניים. החברה פיתחה אפליקציה למשלוחים ממסעדות שונות, שפועלת ב-1,500 ערים בארצות הברית ומאפשרת להזמין מ-20 אלף מסעדות. בחברה עובדים 150 איש.

בין המתחרים של Eat24 נמצאים שירותים פופולריים כמו GrubHub, שמאפשר הזמנת משלוחים מ-30 אלף מסעדות, ו-Delivery.com. על פי ההערכות, הרכישה תעזור ל-Yelp בשתי דרכים: ראשית, היא תשפר את נקודות הקישור בין הרוכשת למסעדות, ושנית, היא תפתח בפניה מקור נוסף להכנסות. למשל, אחוזים מהמכירות של המסעדות – הדרך שבה Eat24 מרוויחה.

על פי אתר CNBC, הנרכשת מבדלת את עצמה מהמתחרות על ידי פרסום באתרי פורנו ועדכונים תכופים ברשתות החברתיות, ובסופרבול האחרון היא אף העלתה פרסומת בכיכובו של הראפר סנופ דוג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים