גוגל מוסיפה עוד תשובות לתוצאות החיפוש

החברה כבר שחררה באופן ניסיוני את גרף הידע - פס שיופיע בחלק העליון של דף תוצאות החיפוש ויציג באופן גרפי רשומות של אפשרויות נוספות שקשורות למושא החיפוש ● כמו כן, משתמשי ג'י-מייל יוכלו ליהנות משילוב של תכתובות רלוונטיות שהם מנהלים בתוצאות החיפוש ● המטרה במהלך זה היא לעזור להשתמש למצוא את המידע שהוא זקוק לו ביתר דיוק

דף תוצאות החיפוש של גוגל (Google) החל להציג תוצאות נוספות – כך עולה מפוסט שפורסם אמש (ד') בבלוג הרשמי של ענקית החיפוש. המטרה במהלך זה היא לעזור להשתמש למצוא את המידע שהוא זקוק לו ביתר דיוק.

גוגל כבר שחררה באופן ניסיוני את גרף הידע (Knowledge Graph). מדובר בפס שמופיע בחלק העליון של דף תוצאות החיפוש ומציג באופן גרפי רשומות של אפשרויות נוספות שקשורות למושא החיפוש. החברה מביאה בפס זה לידי ביטוי את מאגר הידע שלה, שמאפשר לה בנוסף לספק את יכולות ההשלמה כשמתחילים לכתוב מונח לחיפוש.

היא מקווה לנצל את גרף הידע הזה כדי לשפר את החיפוש הקולי שהוא, לפי החברה, הדרך הטבעית לבצע חיפוש כיום במכשירים חכמים. שיפור זה אמור לעזור למערכת הדיבור להבין טוב יותר את מה שהמחפש אומר ולספק תשובות באמצעות דיבור במשפטים מלאים. גוגל מסרה ששיפור זה כבר שולב בטלפונים המבוססים על אנדרואיד (Google) והוא יגיע בקרוב גם לגרסאות המיועדות למוצרים של אפל שפועלים על iOS 4.2 ומעלה.

שירות נוסף שמשולב בתוצאות החיפוש הוא ג'י-מייל (Gmail). משתמשים שמחוברים לחשבון הגוגל שלהם ומבצעים חיפוש באתר יכולים לראות הודעות רלוונטיות מחשבון הג'י-מייל שלהם שמשולבות בדף התוצאות. לפי גוגל, הסיבה לשילוב זה היא שלפעמים התשובות שאנחנו מחפשים לא נמצאות ברשת הציבורית אלא דווקא בתכתובות דואר אלקטרוני שלנו. בנוסף, גוגל תארגן תצוגות מיוחדות לתוצאות שהיא תמצא במייל לחיפושים שהיא מזהה באופן מיוחד, כגון חיפוש אחר מידע הנוגע לשעות טיסה.

השילוב של ג'י-מייל בתוצאות החיפוש מוגבל בינתיים רק לכמיליון מתוך 425 מיליון המשתמשים של השירות וכדי לקבל זאת יש להירשם כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים