בית החולים אסף הרופא מקים אתר DRP בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

במסגרת הפרויקט, שהחל לפני כשנה וחצי וצפוי להסתיים במהלך השנה הנוכחית, הוקם ברחבת בית החולים אתר חלופי ממוגן בו תימשך פעילות מערכות המיחשוב שלו במקרה של תקלה או אסון שיגרמו להשבתת המערכות ● מלם-תים הטמיעה במסגרת הפרויקט את מערך האחסון, בעלות של כחצי מיליון שקלים ● דורון זיברסקי, ה-CTO של אסף הרופא: "הפרויקט מבטיח את המשך פעילותו השוטפת של בית החולים במצבי חירום"

אנשי ה-IT של המרכז הרפואי אסף הרופא מקימים בימים אלה אתר DRP במסגרת פרויקט שהחל לפני כשנה וחצי וצפוי להסתיים במהלך השנה הנוכחית – כך נודע לאנשים ומחשבים. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא עומד על מיליוני שקלים.

במסגרת הפרויקט הוקם ברחבת בית החולים אתר חלופי ממוגן בו תימשך פעילות מערכות המיחשוב של בית החולים במקרה של תקלה או אסון שיגרמו להשבתת המערכות.

אנשי ה-IT של אסף הרופא הטמיעו, כחלק מהפרויקט, ציוד שדרת תקשורת של 3Com מבית HP. עוד הוטמעו מערכות אחסון של HP לטובת מערכת נמ"ר ובוצעה וירטואליזציה רחבת היקף בחוות השרתים של המרכז הרפואי.

החלק המרכזי בפרויקט, הטמעת מערכות האחסון, בוצע על ידי מלם-תים בפרויקט משנה שעלותו מוערכת בכחצי מיליון שקלים. אנשי מלם-תים הטמיעו בשני חדרי השרתים של אסף הרופא מערכות אחסון של EMC מדגם VNX 5300, שיעבדו בשכפול סינכרוני ביניהן, כולל טכנולוגיית Snapshot – מנגנוני צילום נקודות בזמן ושחזור מיידי מלא לכל נקודה בזמן. כמו כן, הוטמעה טכנולוגיית EMC Recover Point, שמאפשרת הגנת נתונים רציפה (CDP) ושחזור רציף מקומי ומרחוק. הפרויקט אף כלל שילוב של שרתי VMware ESX בזמינות גבוהה לטובת התאוששות מאסון והטמעה של שרתיSQL פיזיים לבסיסי נתונים של מערכת ה-PACS (ארכיון צילומים רפואיים דיגיטלי) ושרתים וירטואליים, עליהם מופעלות מערכות תפעוליות של בית החולים".

דורון זיברסקי, ה-CTO של אסף הרופא, אמר ש-"מאחר שבית החולים עוסק בחיי אדם, אנחנו חייבים להיות מודעים לכל תרחיש ולהיערך בהתאם. הפרויקט שבוצע אצלנו מבטיח שמערך ה-IT של בית החולים ימשיך לפעול גם במקרה של תקלה ויאפשר את המשך פעילותו השוטפת".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. לא

    דורון זיברסקי איש מקצוע מעולה מאז הגעתו לאסף הרופא בית החולים מוביל בטכנולוגיה

אירועים קרובים