HP תשקיע עשרות מיליוני דולרים בהרחבת מפעלי ייצור הדיו והדפוס הדיגיטלי בקריית גת

ההרחבה תיעשה במסגרת הקמת מרכז חדש שהחברה בונה בסמוך למפעלים אלה, שמכפיל את שטחי הייצור ויספק תעסוקה למאות עובדים מהאזור ● המרכז יכלול מפעלים חדשים לייצור דיו של אינדיגו וסאיטקס, ומפעל להרכבת מכונות עבור אינדיגו ● באירוע שקיימה החברה לקראת תערוכת הדפוס Drupa 2012 נמסר, כי היא תציג במהלך התערוכה חידושים רבים

חטיבת מוצרי ההדפסה של HP תשקיע עשרות מיליוני דולרים בהרחבת מפעלי ייצור הדיו והדפוס הדיגיטלי שלה בקריית גת. ההרחבה תיעשה במסגרת הקמת מרכז חדש שהחברה בונה בסמוך למפעלים אלה, שלמעשה מכפיל את שטחי הייצור ויספק תעסוקה למאות עובדים מהאזור. המרכז יכלול מפעלים חדשים לייצור דיו של אינדיגו וסאיטקס ומפעל להרכבת מכונות עבור אינדיגו. כמו כן, HP השקיעה כמיליארד דולרים בפיתוח וייצור מערכות דפוס דיגיטלי מסחריות, כמחצית מהן במפעלי הייצור והפיתוח שלה בקריית גת ובנס ציונה.

פרטים אלה נמסרו אתמול (ב') במסגרת אירוע השקה מקדים שערכה חטיבת ההדפסה של החברה לקראת תערוכת הדפוס הבינלאומית Drupa 2012, שתתקיים במאי. באירוע אתמול נטלו חלק יותר מ-100 עיתונאים מעשרות כלי תקשורת מרחבי העולם שהגיעו במיוחד לישראל ובין היתר ערכו סיור במפעל בקריית גת. בנוסף, במהלך השבועות הקרובים אמורים להגיע לארץ יותר מ-800 לקוחות מרחבי העולם כדי לבקר במפעלים אלה ולעמוד מקרוב על החידושים בתחום ההדפסה הדיגיטלית.

אלון בר שני, מנכ"ל HP-אינדיגו, אמר במסיבת העיתונאים, כי "אין ספק שהתרחבות הפעילות שלנו משנה לשנה ופתיחת המפעל החדש בקריית גת משקפים הבעת אמון של השוק העולמי במוצרים שלנו ובחידושים שאנחנו מובילים בענף כולו".

יצוין, כי HP תשקיע משאבים רבים ב-Drupa 2012, שנחשבת ל-"אולימפיאדה של הדפוס". למעשה, היא החברה ששכרה את השטח הגדול ביותר בתערוכה אחרי ענקית ציוד ההדפסה הגרמנית היידלברג (Heidelberg). החידוש העיקרי ש-HP  תחשוף ב-Drupa 2012 הוא פיתוח מכונות דפוס דיגיטליות שמסוגלות להדפיס על פורמטים רחבים, המתחרים ראש בראש בפורמטים המקובלים של הדפוס הלא דיגיטלי.

לדברי יוגב ברק, סמנכ"ל השיווק של אינדיגו, טווח ההדפסה של המכונות מגיע עד 75 ס"מ (חצי גיליון). "עד היום, החיסרון של המכונות הדיגיטליות היה במוגבלות שלהן לכסות יישומים מסוימים בעולם ההדפסה", אמר. "כעת נפרצה הדרך והציוד החדש יכסה את כל מה שעולם הדפוס מכיר".

הוא אמר, כי במסגרת הציוד החדש שיוצג ייכללו היתרונות שקיימים כיום בציוד של אינדיגו ויכיל אותם על המכונות החדשות. כמו כן, אינדיגו תצטרף לחברות רבות שיציגו בתערוכה את הטרנד החדש בשוק – פיתוח מכונות הדפסה מיוחדות לשוק האריזה בפורמט של 30 אינץ', על בסיס דפוס דיגיטלי.

ברק ציין ש-HP תכריז בתערוכה גם על עשרות פיתוחים, חידושים והרחבות של מוצרים קיימים וחדשים, כולל פתרונות שעוסקים בחיבור בין העולם הווירטואלי לעולם הדפוס.

"חטיבת ההדפסה של HP חולשת על כ-50% משוק הדפוס הדיגיטלי בעולם, בכל מה שקשור למכונות תעשייתיות", אמר. לדבריו, "המסר שלנו לשוק הוא לאפשר למקסם את ההכנסות שלהם תמורת ההשקעה בציוד שלנו, ובמציאות הכלכלית של היום – זה שם המשחק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים