הביוגרפיה של סטיב ג'ובס – הספר הנמכר ביותר באמזון ב-2011

הספר הגיע לראש רשימת רבי המכר של אמזון השנה על אף שיצא רק באוקטובר ● החברה לא פרסמה את נתוני המכירות הרשמיים שלו, אולם העורך הראשי של תחום הספרים בחברה כינה אותם "מדהימים" ● באמזון מציינים, כי רשימת רבי המכר של השנה ממחישה עובדה חשובה שלפיה כדי שספר יצליח הוא לא חייב להופיע גם במהדורה מודפסת וכי ניתן בהחלט להסתפק במהדורה דיגיטלית

סירב לקבל חלק מהכבד של טים קוק. סטיב ג'ובס

"סטיב ג'ובס", ספרו של וולטר איזקסון, היה הספר הנמכר ביותר באמזון (Amazon) השנה, אף על פי שהגיע למדפי החנויות רק באוקטובר. אמזון אמנם לא פרסמה נתוני מכירות רשמיים של הספר, אך כריס שלופ, העורך הראשי של תחום הספרים בחברה, אמר שהיקפי המכירות שלו "מדהימים" – הן בכריכה רכה והן כספר דיגיטלי.

הביוגרפיה של סטיב ג'ובס פורסמה על ידי הוצאת Simon & Schuster, שהיא חטיבה של CBS. ג'ובס, שנפטר לפני כחודשיים בגיל 56 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, אישר לאיזקסון לחבר את הביוגרפיה הרשמית שלו ואף העניק לו 40 ראיונות.

באמזון מציינים, כי רשימת רבי המכר של השנה ממחישה עובדה חשובה שלפיה כדי שספר יצליח הוא לא חייב להופיע גם במהדורה מודפסת וכי ניתן בהחלט להסתפק במהדורה דיגיטלית. שני ספרים ברשימת עשרת רבי המכר של השנה – The Mill River Recluse מאת דרסי צ'אן ו-The Abbey מאת כריס קולבר – הוצעו רק בחנות של קינדל (Kindle) ולא הודפסו כלל כספרי נייר. שני הסופרים הוציאו את הספרים דרך שירות Kindle Direct Publishing  של אמזון, שבמסגרתו מוענקים 70% מההכנסות לסופרים.

כבר במאי הודיעה אמזון, כי המכירות של הספרים האלקטרוניים בחנות של קינדל עקפו את אלה של הספרים הפיזיים וכי על כל 100 עותקים של ספרים פיזיים נמכרים 105 עותקים דיגיטליים. "קיווינו שזה יקרה מתישהו, אבל לא העלינו על דעתנו שזה יקרה כה מהר. אנחנו מוכרים ספרי נייר כבר 15 שנים בעוד שספרי קינדל אנחנו מוכרים פחות מארבע שנים", אמר אז מנכ"ל החברה, ג'ף בזוס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים