RIM נתבעת על התקלה בשירות בלקברי

גולשים מארצות הברית ומקנדה הגישו שתי תביעות נגד החברה בגלל התקלה, שגרמה לכך שעשרות מיליוני משתמשים ברחבי העולם ייוותרו ללא דואר אלקטרוני, מסרים מיידיים וגלישה באינטרנט ● לדבריהם, בעקבות התקלה נגרמו להם אובדן תפוקה, נזק והפסדים ● לא ניתן היה לקבל תגובה מ-RIM

היה היו. בלקברי.

צרכנים בארצות הברית ובקנדה הגישו שתי תביעות נפרדות נגד חברת RIM בעקבות התקלה בשירות בלקברי (BlackBerry) שאירעה בתחילת החודש ונמשכה ארבעה ימים. התקלה גרמה לכך שעשרות מיליוני משתמשים, בחמש יבשות ברחבי העולם, נותרו ללא דואר אלקטרוני, מסרים מיידיים וגלישה באינטרנט.

המנכ"לים המשותפים של RIM התנצלו על התקלה בפני מיליוני הלקוחות שמשתמשים במכשירי בלקברי. התקלה לא סייעה, כמובן, לשפר את תדמית החברה, שנתונה בתחרות קשה מול אפל (Apple) ושאר יצרניות הטלפונים החכמים.

התביעה האמריקנית הוגשה אתמול (ד') לבית המשפט הפדרלי בסנטה אנה, קליפורניה, בשם כל משתמשי בלקברי שהיו בעלי הסכם שירות תקף במועד שבו אירעה התקלה. החברה מואשמת בהפרת חוזה, רשלנות ועשיית עושר שלא במשפט.

מגיש התביעה הוא אריק מיצ'ל, תושב קליפורניה, שמשתמש בבלקברי דרך חברת הסלולר ספרינט (Sprint). על פי כתב התביעה, מיצ'ל לא יכול היה להשתמש בין התאריכים 11 באוקטובר ל-14 בו בדואר אלקטרוני "בזמן אמת, ללא עיכובים – דבר שפגע בתפוקה שלו וגרם לו נזק והפסדים".

התביעה של הצרכנים מקנדה הוגשה אתמול לבית המשפט העליון בקוויבק, בשם משתמשי בלקברי במדינה שיש להם הסכם שירות תקף. על פי כתב התביעה, RIM לא החזירה למשתמשים את הכסף תמורת הימים שבהם השירות לא היה פעיל, אף על פי שעליה "לקבל אחריות לנזקים".

לא ניתן היה לקבל תגובה מ-RIM.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים