EMC נערכת לשמור על ביטחון עובדיה במצרים

"יש לנו שתי מטרות מרכזיות כרגע: לוודא שכל העובדים נמצאים במקום בטוח ושום דבר רע לא קורה להם, וכן לוודא שלקוחות החברה במצרים לא ייפגעו וימשיכו לקבל את השירות, למרות המצב במדינה", אמר פקיד בכיר בחברה ● משרדי EMC בקהיר סגורים בימים אלה, מאחר שהם נמצאים קרוב לאזור המהומות ● החברה לא מסרה כמה עובדים היא מעסיקה במצרים

EMC עושה בימים אלה את כל המאמצים מול שלטונות מצרים על מנת להגן על ביטחון עובדיה במדינה, על רקע הכאוס השולט בה והמהומות הנמשכות בקהיר ובערים נוספות מזה קרוב לשבועיים – כך מסר פקיד בכיר במטה החברה.

הפקיד אמר לבוסטון גלוב (Boston Globe), כי "יש לנו שתי מטרות מרכזיות כרגע: לוודא שכל העובדים נמצאים במקום בטוח ושום דבר רע לא קורה להם, וכן לוודא שלקוחות החברה במצרים לא ייפגעו וימשיכו לקבל את השירות, למרות המצב במדינה".

הוא הוסיף שבמטה EMC בארצות הברית הוקם צוות מיוחד שעוקב אחר ההתפתחויות במצרים ונמצא בקשר שוטף עם הצוותים של החברה שם. נכון לעכשיו, משרדי המכירות של EMC בקהיר סגורים, כמו גם משרדי מחלקות ההנדסה והשירותים של החברה, מאחר שהם ממוקמים במרכז העיר, קרוב לאזור המהומות. משרדי המכירות של EMC בבירת מצרים נפתחו ב-2007, וב-2009 הגבירה החברה את נוכחותה במדינה. החברה לא מגלה כמה עובדים היא מעסיקה בארץ הנילוס.

מטבע הדברים, EMC אינה החברה הבינלאומית היחידה שפועלת בקהיר, אולם היא נמנית על החברות הבינלאומיות הבודדות שיש לה בבירת מצרים, מלבד צוותי מכירות, שירות פיתוח ותחזוקה. חלק גדול מהשוק של EMC במצרים הוא במגזר הביטחוני. מצרים קונה ציוד מצבא ארצות הברית בין היתר באמצעות ספק מורשה מטעם הממשל בוושינגטון, ולא מכבר חתם השלטון המצרי על חוזה בהיקף של 77 מיליון דולרים לבניית משדרים עבור חיל הים של המדינה.

חברה רב לאומית נוספת מהתעשייה שפועלת במצרים היא סאפ (SAP). ב-2007 חתמה החברה על חוזה בן חמש שנים להקמת מערכות סאפ במשרדי ממשלת מצרים. כמו כן, היא חתמה על חוזה להקמת מערכת ERP בארגון הדואר המצרי, שאמור להסתיים ב-2013.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים