אורנג' מכריזה על חממת סטארט-אפים מדור 2 לפיתוח שירותים ברשת דור 4

החל מהיום (יום ג') יכול כל סטארט-אפ, מפתח או יזם להגיש הצעה באמצעות האתר הייעודי של פרטנר בתחומים הקשורים לפעילויות המבוססות רשת דור רביעי

חממה למיזמים חדשים: Orange 4G Innovation lab

אורנג' פותחת חממה נוספת לסטארט-אפים ויזמים לפיתוח מוצרים ושירותים על רשת הדור הרביעי.

בדומה לחממת הסטארט-אפים הראשונה של החברה, יועמדו לרשות המצטרפים התשתיות המתקדמות לפיתוח מוצרים, מרחב עבודה עסקי, ליווי מקצועי צמוד של מומחי החברה, ציוד קצה מתאים, ידע, מחקרים ועוד.

החל מהיום (יום ג') יכול כל סטארט-אפ, מפתח או יזם להגיש הצעה באמצעות האתר הייעודי של פרטנר בתחומים הקשורים לפעילויות המבוססות רשת דור רביעי, בקטגוריות: בית חכם, וידיאו, אפליקציות ניווט חכמות ועולמות הבידור והרווחה. צוות שופטים מקצועי יבחר את 15 הפרויקטים המובילים, ומתוכם ייבחרו ששת הפרויקטים שיתקבלו ל-החל מהיום (יום ג') יכול כל סטארט-אפ, מפתח או יזם להגיש הצעה באמצעות האתר הייעודי של פרטנר בתחומים הקשורים לפעילויות המבוססות רשת דור רביעי וילוו על ידי החברה במשך 12 שבועות. במסגרת המיזם תבחן פרטנר השקעות משמעותיות בחברות הנבחרות.

מנחם תירוש, מנהל התפעול הראשי של פרטנר, ציין: "לאור הצלחתה של חממת הסטארט-אפים הראשונה, וכחלק מהרצון להמשיך ולקדם את הרעיונות או המוצרים של חברות סטארט-אפ צעירות ויזמים בתעשייה הישראלית, אנו פותחים רישום למיזם שני של Orange 4G Innovation lab. כחברת התקשורת הישראלית הראשונה שמציגה את רשת הדור הרביעי המהירה והמתקדמת בישראל, בפריסה הארצית הרחבה ביותר, אנו שמחים להעניק למפתחים ויזמים צעירים, בפעם השנייה, את התשתיות הטכנולוגיות המתקדמות שברשותנו, מעבדת תקשורת מקצועית, ידע וניסיון רב, לפיתוח בסביבת עבודה של הדור הרביעי".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים