הממשלה תממן ליזמים חרדים עד 85% מהפרויקט

משרד הכלכלה יוצא בתוכנית עידוד תעסוקה במגזר החרדי, שתאפשר ליזמים לקבל את הכסף עוד לפני שהשיגו את 15% הנותרים ● תוכנית אחרת תעניק להם 200 שעות ייעוץ

חרדים בסייבר. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

הממשלה יוצאת בשתי תוכניות לעידוד יזמות ותעסוקה במגזר החרדי: תוכנית אחת מעניקה ליזמים חרדים 200 שעות ייעוץ עם היועצים של המדען הראשי ותוכנית שנייה תאפשר להם לקבל עד 85% ממימון המיזם, מבלי לוותר על המניות בו. אותם יזמים יוכלו לקבל את המימון עוד לפני שהשיגו את יתרת הכסף.

אבי חסון, המדען הראשי במשרד הכלכלה, אמר את הדברים בוועידת ההיי-טק למגזר החרדי שנערכה היום (ג') בירושלים. לדבריו, "מדובר בתוכניות חדשות ומשמעותיות מאוד שיושקו בשבועות הקרובים. אנחנו רוצים לראות יותר אנשים מצליחים ומשפיעים, לא רק על עתידם אלא גם על כלכלת ישראל ועל עתיד המחקר והידע בארץ".

"יש במגזר החרדי הון אנושי מעולה ואנחנו רואים חשיבות כלכלית רבה ברתימתו ובשילובו בתעשיית הידע בפרט ובתעשייה ככלל", ציין חסון. לדבריו, "התוכניות שאנחנו משיקים היום תואמות את היעדים של שר הכלכלה, נפתלי בנט, ומהוות מאמץ שחשוב וכדאי לעשות. מיצוי הפוטנציאל הטמון בציבור החרדי ייטיב עם החברה הישראלית כולה".

יצוין כי היזמים והפרויקטים שיזכו לקבל את המענק יצטרכו לעבור את אישור משרד הכלכלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים