מיקרוסופט תמשיך לייצר את סדרות ה-Asha וה-X OS של נוקיה

הטלפונים עליהם הכריזה נוקיה לא ירדו מהמדפים בעקבות עסקת הרכישה, אף על פי שחלקם מבוסס אנדרואיד ● עם זאת, לא ברור האם הענקית מרדמונד תמשיך לפתח אותם

מיקרוסופט (Microsoft) תמשיך לייצר את קווי הטלפונים האחרונים עליהם הכריזה נוקיה (Nokia), גם לאחר שתושלם עסקת הרכישה – כך מסרו החברות. הדבר יבוצע לאחר קבלת כל האישורים הרגולטוריים.

מדובר בתמיכה בסדרות המבוססות על Asha, מערכת ההפעלה לשוק הנמוך, ועל X OS, מערכת ההפעלה מבוססת האנדרואיד (Android) אותה הציגה נוקיה בתערוכת המובייל העולמית האחרונה שהתקיימה בברצלונה, יחד עם סדרת מכשירי ה-Nokia X.

חטיבת המובייל של נוקיה תמשיך לספק את המכשירים, כולל תמיכה לטווח רחוק, גם תחת שמה החדש – Windows Mobile. "מיקרוסופט תישאר מחויבת לתמיכה של נוקיה בטלפונים פשוטים, משפחת מכשירי ה-Asha ובמכשירי ה-Nokia X", אמר סטיבן אילופ, המנכ"ל הקודם של נוקיה, שכבר מונה לתפקיד ביצועי בהנהלת מיקרוסופט.

עם זאת, לא ברור האם למרות התמיכה שהיא תעניק לטלפונים הנוכחיים, אותם היא מקבלת כירושה, מיקרוסופט תמשיך לפתח אותם. הסיכויים של Nokia X מעט גבוהים יותר, מאחר שעל אף שהם מבוססים על אנדרואיד, מיקרוסופט ונוקיה השקיעו מאמצים רבים כדי לגרום להם להיראות ולתפקד כמכשירי חלונות פון (Windows Phone).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים