גרטנר: האינטרנט של הדברים יזנק עד 2020 ל-26 מיליארד יחידות והכנסות של 300 מיליון דולר

הנהנות העיקריות מהמגמה יהיו ספקיות שנותנות שירותים ספציפית לתחום זה ● האתגר הגדול, לפי גרטנר, יהיה הצורך של העוסקים בתחום לנהל את הסביבה כישות אחת הומוגנית, תוך כדי מעקב ובקרה אחרי המשאבים שמרכיבים את המערכת

האינטרנט של הדברים - המתקפות בשער. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

מספר המכשירים שירכיבו את האינטרנט של הדברים יגיע ב-2020 לכ-26 מיליארד יחידות – כך מעריכה גרטנר (Gartner). לפי החברה, ספקיות שירות ומוצרים לתחום הזה יגדילו את ההכנסות שלהן בהתמדה עד ליותר מ-300 מיליארד דולר, בעיקר אלה שנותנות שירותים ספציפית לאינטרנט של הדברים.

גרטנר חוזה כי התפוצה המהירה של חיבורי הרשת והנתונים שיהיו קשורים לאינטרנט של הדברים יאיצו את האימוץ של גישת ניהול מרכזי מידע מבוזרים. הספקים יצטרכו להציע פלטפורמות ניהול מערכות שיוכלו להתמודד עם הכמות הגדולה של המידע ושל התעבורה.

האתגר הגדול, לפי גרטנר, יהיה הצורך של העוסקים בתחום לנהל את הסביבה כישות אחת הומוגנית, תוך כדי מעקב ובקרה אחרי המשאבים השונים שמרכיבים את המערכת כולה. כמו כן, ההערכה היא שרוב הארגונים, כולל הגדולים ביותר, לא יוכלו להרשות לעצמם לבצע גיבויים מלאים של הנתונים הנאספים מהרשת. לכן, הם יצטרכו לנקוט בשיטה שתאפשר למערכת לבחור באופן אוטומטי וסלקטיבי את המידע שיש לגבות, המידע שאמור להיות הנדרש ביותר או בעל החשיבות הגבוהה ביותר.

"הכמות הגדולה של המכשירים, יחד עם הנפח העצום, המהירות והמבנה של נתוני האינטרנט של הדברים יצרו אתגרים גדולים, במיוחד בתחומי האבטחה וניהול מערכות האחסון, השרתים ורשתות מרכזי הנתונים", אמר ג'ו סקורופה, סגן נשיא בגרטנר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים