כרמלה אבנר מונתה לסמנכ"לית תפעול ומערכות מידע בשטראוס מים

אבנר, ששימשה עד לאחרונה כממונה על מטה התיקשוב הממשלתי, תחליף שני סמנכ"לים בחברה, שטיפלו עד כה בשני התחומים בנפרד ● שטראוס מים היא חטיבת מסנני המים של שטראוס, שהוקמה על בסיס פעילות תמי 4 וחברת ההזנק H2Q

כרמלה אבנר, שעד לפני כשלושה חודשים שימשה כממונה על מטה התיקשוב הממשלתי, החלה בימים אלה בקריירה החדשה שלה, כסמנכ"לית תפעול ומערכות מידע בשטראוס מים, המשווקת ומפתחת את המותג תמי 4 – כך נודע לאנשים ומחשבים. אבנר תחליף שני סמנכ"לים בחברה, שטיפלו בשני התחומים בנפרד: תפעול לחוד ומערכות מידע לחוד. האיחוד נובע מהתפיסה המקובלת כיום, לפיה קיים חיבור ישיר בין התפעול הארגוני לפעילות ה-IT.

במסגרת תפקידה החדש, תתמקד אבנר בפעילות הגלובלית של שטראוס מים, בין היתר לאור העברת קו הייצור של החברה לשוק הסיני המתעורר, והצלחותיה שם. כמו כן, תספק אבנר שירותי תפעול ומערכות מידע לסניף של שטראוס מים בלונדון. אבנר, שתנהל את הפעילות מישראל, עוסקת כעת בלימוד החברה, הכרת הצוות ובניית תכנית עבודה אסטרטגית.

היא בעלת תואר מוסמך במנהל עסקים בינלאומי של קלוג רקאנטי ובעלת תואר ראשון בהנדסת תעשייה מאוניברסיטת תל אביב. לפני ששימשה כממונה על מטה התיקשוב הממשלתי, ניהלה אבנר במשך כעשרה חודשים את ממשל זמין. בטרם עברה לשירות הציבורי, מילאה במשך כשני עשורים תפקידים בכירים בתחומי מערכות המידע והתפעול בחברות בינלאומיות, בהן נס טכנולוגיות, נייס (Nice) וטבע.

כרמלה אבנר ביקשה שלא להתייחס לדברים. משטראוס מים לא נמסרה תגובה.

שטראוס מים היא חטיבת מסנני המים של שטראוס, שהוקמה על בסיס פעילות תמי 4 וחברת ההזנק H2Q. שטראוס החלה להשקיע בשתי החברות ב-2008 ובסוף 2009 השלימה את רכישתן. החברה פועלת באמצעות שלוש חטיבות: שטראוס מים ישראל, שטראוס מים סין ושטראוס מים אנגליה. היא מורכבת משישה אגפים שונים ובראשה עומד המנכ"ל, דרור מורד. למרות העברת פעילות הייצור של שטראוס מים לסין, הודיעה החברה כי תמשיך להתמקד בשוק הישראלי והדגישה כי אין לה כוונה לפטר עובדים.

התפיסה השיווקית של החברה היא פיתוח טכנולוגיות שיאפשרו לכל אדם בעולם להגיע למים, בצורות שונות. בישראל, המותג תמי 4 פופולרי מאוד ומחזיק בנתח שוק גדול, כאשר רק לאחרונה נכנס לתמונה מתחרה חדש מטעם אלקטרה מוצרי צריכה. עיקר הפעילות של שטראוס מים הוא פיתוח טכנולוגיות חדשות והיא נחשבת בתוך הקבוצה ל-"חברת ההיי-טק של שטראוס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים