לקראת ההשקה הערב: כך המומחים מעריכים שייראה ה-iPhone 5S

לפי הדלפות, ה-iPhone 5S עתיד לכלול מערכת על שבב משודרגת, סוללה עם אורך חיים גדול ב-10% ועיצוב שונה מזה של קודמו ● עם זאת, המצלמה לא תשתנה והמבנה החיצוני אמור להיות זהה לזה של ה-iPhone 5 ● הערב נדע האם ההערכות נכונות

הרשת רוחשת דיווחים והערכות של מומחים אודות ה-iPhone 5S וה-iPhone 5C – המכשירים שעליהם עתידה אפל (Apple) להכריז הערב (ג'), לפי שעון ישראל. עיקר תשומת הלב מודגשת ל-5S, המכשיר היוקרתי יותר מבין השניים.

הדלפה שפורסמה אתמול ברשת מדגישה את השינויים ב- iPhone 5S לעומת ה-iPhone 5. ההבדל העיקרי ביניהם הוא שינוי מערכת העל שבב (SoC) מ-A6 ל-A7, שאמורה לספק ביצועים טובים יותר לצד טיפול טוב יותר בצריכת הכוח. זאת, במטרה לספק זמן עבודה ממושך יותר. דבר נוסף שאמור להאריך את זמן העבודה של המכשיר הוא אורך חיי הסוללה שלו, שלפי ההערכות צפוי להשתפר ביותר מ-10%. הסוללה שאמורה להיכלל במכשיר היא 1,600mAh, לעומת ה-1,440mAh שכלולה ב-iPhone 5.

שינוי בולט נוסף יבוא לידי ביטוי בכפתור הבית של המכשיר. העיצוב שלו עתיד להיות מעט שונה ועגול יותר, והוא יכיל חיישן לקריאת טביעת אצבע. המטרה בכך היא לספק עוד דרך של אבטחה למכשיר, בעיקר במקרה של אובדן או גניבה. בנוסף, ניתן יהיה להשתמש בו כדי לאשר תשלומים שמבוצעים באמצעות הטלפון. מדובר בחיישן שמבוסס על טכנולוגיה של AuthenTec, אותה רכשה אפל לפני כשנה תמורת כ-400 מיליון דולרים.

המצלמה של המכשיר אמנם לא תעבור שינוי מבחינת גודל ותישאר 8 מגה-פיקסלים, אולם היא תצויד בצמצם f/2.0 ותוכל להקליט וידיאו בקצב של 120 פריימים לשנייה – כפול מהקצב המרבי בו ניתן לצלם סרטוני וידיאו ב-iPhone 5. כמו כן, היא תצויד במבזק לד כפול.

המבנה החיצוני של ה-5S אמור להיות זהה לזה של ה-iPhone 5 – מידות של 123.8×58.6×7.6 מ"מ ומשקל של 112 גרם. המכשיר החדש יוצע במספר צבעים: שחור, לבן, אפור וזהוב. אפשרויות בחירת הצבע במכשיר הפשוט יותר, ה-5C, יהיו אפילו רבות יותר, והמכסה שלו יהיה עשוי מפלסטיק ולא ממתכת.

ייתכן, כמובן, שאפל שומרת כמה הפתעות להכרזה הרשמית, ואלה לא דלפו לרשת. האם זה נכון? את זאת, כמו גם את הפרטים המלאים על המכשירים החדשים, נדע הערב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים