הלחץ עזר: גוגל החזירה ליישום הג'י-מייל לאנדרואיד את האפשרות למחוק הודעות מפס האפשרויות

משתמשים רבים מחו בפני גוגל לאחר שהיא הסירה את הכפתור בעדכון הקודם – ובסוף השבוע החליטה החברה להשיב את המצב לקדמותו ● הכפתור מופיע כעת כברירת מחדל, אך ניתן להסרה בהגדרות היישום

פריצה גדולה. ג'י-מייל

לחץ ציבורי יכול לעזור גם מול חברות ענק בתחום המחשבים. עדות לכך היא המהלך האחרון של גוגל (Google), שבמסגרתו היא עדכנה את יישום הגי'-מייל (Gmail) שלה לסביבת אנדרואיד (Android), לאחר מחאות מצד משתמשים.

החברה החזירה בסוף השבוע את הכפתור שמאפשר מחיקת הודעות ישירות מפס האפשרויות הראשי של היישום, לאחר שמשתמשים רבים מחו על כך. הכפתור מופיע כעת כברירת מחדל, אך ניתן להסרה בהגדרות היישום.

בעדכון הקודם של היישום שינתה גוגל את התצוגה החיצונית שלו, כך שלצד כל הודעה החלו להופיע תמונות של האנשים הקשורים או האותיות הראשונות של שמם בצבעים, וכן הסירה מברירת המחדל את אפשרות המחיקה. במקביל, החברה הבליטה את כפתור הארכיב – פעולה שמוחקת אמנם את ההודעה מהתזרים הראשי אך שומרת אותה בחשבון המשתמש במחיצה אחרת.

כדי לבצע פעולת מחיקה היה מאז השינוי ועד עתה צורך לפתוח תפריט נוסף, במקום לבצע לחיצה פשוטה על צלמית. לאחר שהתברר שרוב המשתמשים אינם מרוצים מהשינוי, גוגל החזירה, כאמור, את המצב לקדמותו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים