טלפוניקה ומיקרוסופט ישתפו פעולה בניסיון לשבור את דואופול אנדרואיד-iOS

שתי החברות מעוניינות לקדם עוד יותר את מערכת ההפעלה חלונות פון 8 ומכשירים התומכים בה, במטרה לערער את מעמדן של מערכות ההפעלה של גוגל ואפל, שמובילות את שוק הסמארטפונים העולמי ● טלפוניקה תמכור את המכשירים בכמה משווקיה העיקריים, בהם ספרד, בריטניה, גרמניה וברזיל

טלפוניקה (Telefonica) הספרדית, אחת ממפעילות הסלולר הגדולות בעולם, חתמה על עסקה עם מיקרוסופט (Microsoft) כדי לקדם עוד יותר את מערכת ההפעלה חלונות פון 8 (Windows Phone 8) ומכשירים התומכים בה.

בהצהרה שפרסמה אתמול (ד') הודיעה טלפוניקה, כי במהלך השנה הבאה היא תשפר את מאמצי השיווק של חלונות פון 8 ומכשירי חלונות פון ותמקד אותם בכמה משווקיה העיקריים, בהם ספרד, בריטניה, גרמניה וברזיל.

על פי ההצהרה, הצעד של טלפוניקה נועד לשפר את התחרות בשווקים וכן "לעודד את נוכחותן של מערכות הפעלה סלולריות נוספות כאלטרנטיבה לדואופול הנוכחי של אנדרואיד (Android) ו-iOS, ולספק ללקוחות חוויה אישית יותר של סמארטפונים, כמו היצע של מכשירי חלונות פון".

לפי חברות המחקר, אנדרואיד ו-iOS הן המערכות השולטות בשוק הסמארטפונים, והן אלה שמושכות את עניין המשתמשים. חלק מהחברות אף צופות צמיחה גדולה למערכת ההפעלה של מיקרוסופט. המפעילות, מצדן, בדרך כלל שמחות לקחת חלק במינוף של מכשירים חדשים ודי מוטרדות מהדואופול אנדרואיד-iOS, שמגביל אותן – מה שעשוי להאיץ גם את מאמצי טלפוניקה ומיקרוסופט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים