סטארט-אפ אמריקני מציע דואר בלי ניירת

חברת Outbox מאוסטין, טקסס, מציעה שירות של איסוף, סריקה ואחסון של הדואר הפיזי, הפיכתו לדיגיטלי ושליחתו לנמען באמצעות יישום או דפדפן ● בכך חוסך השירות הרבה ניירות, בכלל זה קטלוגים ושאר דואר זבל ● השירות יוצע החל מהחודש הבא, בתחילה בסן פרנסיסקו

שירותי הדואר הרגיל הם כבר פאסה: יותר מדי זבל, הרבה טרחה במיון, סריקה ותיוק החומר שצריך לשמור, ואם נודה על האמת, אין ספק שעדיף שרבים מהחומרים שמגיעים בדואר היו אלקטרוניים. עתה, הסטארט-אפ האמריקני Outbox מאוסטין, טקסס, מנסה לפתור את "כאבי הראש" האלה על ידי הפיכת הדואר הפיזי שלנו לדיגיטלי ושליחתו ל-iPhone, ל-iPad או למחשב ה-PC.

כך זה עובד: שלוש פעמים בשבוע אוספת החברה את דברי הדואר מהתיבה הפיזית של מנוייה ואז סורקת ומאחסנת אותם. המנוי יכול לצפות בהם באינטרנט, באמצעות תוכנת iDevice של החברה. התוכנה מאפשרת בנוסף לארגן את החומרים, למיין ולתייק אותם, ואף לערוך בהם חיפוש, במידת הצורך. עוד אפשר לשלוח במייל בקשה ליצירת תזכורות ומטלות המבוססות על דברי דואר ספציפיים (למשל, חשבון לתשלום או הזמנה לאירוע).

אם יש בכל זאת איזו פיסת נייר שמישהו רוצה להחזיק בידיו, הוא פשוט מבקש זאת מ-Outbox, וזו תדאג להביא את הנייר לבית הלקוח. הדואר הפיזי שלא נדרש במשך 30 יום נגרס ועובר למחזור. השירות כולל אפשרויות מיוחדות לטיפול בדואר זבל, למשל על ידי סימון והסרה של שולח מסוים, שיובילו להפסקת השליחה של הקטלוגים המעצבנים ודואר הזבל על ידו. לאחר שערכה פיילוט וטסטים, החברה מתחילה להפעיל את השירות בסן פרנסיסקו בחודש הבא. עלות השירות: 4.99 דולרים לחודש, לאחר חודש התנסות חינם.

ברור שהשירות החדש מעלה בעיות אבטחה שונות, של מידע על מקבל השירות, בני משפחות וכל מי ששולח אליהם דברי דואר. עם זאת, החברה פרסמה מדיניות פרטיות בה ציינה, כי היא אמנם פותחת וסורקת את דברי הדואר, ובתוך התהליך אוספת מידע על מקבל השירות, בני ביתו ומי ששולחים אליהם דברי דואר, אך אנשיה ועובדיה "עוברים בדיקת רקע חמורה יותר מן הדוורים של שירותי הדואר", לדבריה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים