‏מירס הגישה ערבות בנקאית בסך 695 מיליון שקלים למשרד התקשורת למימוש זכייתה במכרז התדרים

במסגרת המכרז, רכשו מירס ו-018-אקספון רצועה בתדר 2.1 ג'יגה-הרץ, שתתווסף לרצועות 900 מגה-הרץ ו-1.8 ג'יגה-הרץ, ובכך תרחיב את קיבולת הרשת הסלולרית בדור השלישי ● משרד התקשורת: "זוהי אבן דרך מרכזית בדרך להקמת רשת חדשה ומתקדמת על ידי החברה, שמצביעה על רצינות כוונותיה"

אברשה בורשטיין, מנכ"ל מירס, הגיש היום (ה') את הערבות הבנקאית הנדרשת מהחברה בשל זכייתה במכרז התדרים שערך משרד התקשורת. בורשטיין הגיש את הערבות, בסך 695 מיליון שקלים, לעדן בר טל – מנכ"ל משרד התקשורת, ולד"ר אסף כהן – יו"ר וועדת המכרזים.

כזכור, לפני יותר מחודש זכו 018-אקספון ומירס במכרז להפעלת רשתות סלולר. 018-אקספון רכשה את רצועת התדרים לדור השלישי ב-705 מיליון שקלים ומירס – ב-710 מיליון. הרצועה שרכשו החברות היא בתדרים של 2.1 ג'יגה-הרץ, שתתווסף לרצועות 900 מגה-הרץ ו-1.8 ג'יגה-הרץ, ובכך תרחיב את קיבולת הרשת הסלולרית בדור השלישי.

מירס, שנמצאת בבעלות פטריק דרהי, כבר פועלת כחברת סלולר, אולם עד כה – ללא תדרים. כעת, עם קבלת התדרים, היא תוכל להפוך לשחקן משמעותי יותר בשוק. 018-אקספון היא החברה החדשה בשוק מבין השתיים, והיא נמצאת בבעלות חזי בצלאל.

המכרז מהווה חלק מרפורמה שמקדם משרד התקשורת בשוק הטלקום הישראלי. עם זאת, כדי להביא לשינוי בענף הסלולר נותרו מספר נושאים הדורשים טיפול של המשרד, בהם מתן פטור להקמת מתקני גישה ויישום הנדידה הפנים הארצית.

ממשרד התקשורת נמסר, כי "זוהי אבן דרך מרכזית בדרך להקמת רשת חדשה ומתקדמת על ידי החברה, שמצביעה על רצינות כוונותיה. צעד זה יגביר את התחרות בענף הסלולר, יביא להוזלת תעריפים, לשיפור השירות וייטיב עם הצרכן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים