סקר: צרכנים אוהבים את האנטי וירוס שלהם בחינם

מסקר שערכה חברת Opswat עולה, כי ל-42% מהמשתמשים באנטי וירוס בנקודות הקצה עושים זאת באמצעות תוכנות חינמיות ● הפופולרית שבהן היא AVAST, עם 19.14% מהשוק ● סימנטק היא החברה היחידה שהתברגה לחמישייה הראשונה מבין אלה שלא מציעות אנטי וירוס ללא תשלום

42% ממשתמשי תוכנות האנטי וירוס בנקודות הקצה אוהבים אותן בחינם, גם אם הן מוכרות פחות, ולעתים אף מוערכות פחות – כך עולה מסקר שביצעה לאחרונה חברת Opswat. מהסקר, שבוצע בעיקר במדינות דוברות אנגלית ובקרב משתמשי חלונות (Windows), עולה שהצרכנים מעדיפים אותן על פני אלה של יצרניות תוכנות האבטחה המובילות בשוק.

במסגרת הסקר, בחנה החברה את השימוש ב-Oesis, ערכת פיתוח מתוצרתה, שמאפשרת לממשק למערכת שבה היא מותקנת יישומי אנטי וירוס לפי בחירה. כל יצרניות מוצרי האנטי וירוס והאנטי רושעות יכולות להשתמש במערכת זו בחינם. Opswat ניצלה זאת כדי לבדוק אילו יצרניות אנטי וירוס הן המובילות בשוק משתמשי הקצה.

בסקר נתגלה, כי ארבע מתוך חמש היצרניות המובילות מספקות פתרונות חינם ללקוחות שלהן: AVAST מובילה עם 19.14% מהשוק, Avira הגיעה למקום השני עם 11.39%, מיקרוסופט (Microsoft) דורגה במקום הרביעי עם 9.29% ו-AVG Technologies הגיעה חמישית עם 9%. סימנטק (Symantec) היא היצרנית הגדולה היחידה בשוק שאינה מציעה שירות שכזה ושהתברגה לחמישייה המובילה. היא הגיעה למקום השלישי, עם קצת יותר מ-10% מהשוק.

החברה אף ביצעה בדיקה לפי מוצרים ספציפיים, וגילתה שכל חמשת הראשונים הם מוצרים חינמיים. למקום הראשון מבין המוצרים שיש לרכשם הגיע ה-Internet Security של קספרסקי (Kaspersky), עם 4.4% מהשוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים