היום בו פיקאסו חזר לחיים

הגיע הזמן להוציא החוצה את האמן הפנימי ● Prisma יכולה לקחת כל תמונה שצילמתם ולהפוך אותה לציור אומנותי של ממש ● ולא רק זה - היא משתמשת במסננים שהיא מפעילה בסגנונות הציור של הטובים והמפורסמים ביותר

אני לא ממש זוכר לאורך תקופת סיקור האפליקציות שלי שהיו יותר מדי אפליקציות שאנשים ממש חיכו להן, כאלה שעוררו ציפיות רבות עוד לפני שנחתו בחנות מוכנות להורדה.

כשזה כבר קרה, זה היה בדרך כלל קשור לאיזה משחק כזה או אחר שהושק קודם כל לאנדרואיד/iOS ורק אחרי זמן מה הועבר גם לפלטפורמה השנייה, וזה רק במקרים בהם הכריזה המפתחת מראש שהיא עומדת לעשות זאת.

אבל במקרה של Prisma, שיצאה קודם כל למערכת ההפעלה iOS, הציפיות של משתמשי האנדרואיד התחילו לעלות ולהתגבר ככל שעבר הזמן, עד שהיא הגיעה גם להשתקע ב-Google Play.

 Prisma

Prisma

למעשה, תוך תקופה קצרה מאוד רשמה האפליקציה 10.6 מליון הורדות למכשירי ה-iPxxx השונים, כך לפי החברה שעומדת מאחוריה, Prisma Labs. למעשה, בעקבות הבאזז היא הזדרזה להוציא את גרסת האנדרואיד לשוק, שבוע אחרי שהיא שחררה את הבטא הראשונה שלה, אולי כדי לנצל את הרעש.

ואן גוך כבר כאן

ויש רעש, וכן הגיע הזמן לספר לכם מה היא עושה: היא יכולה לקחת כל תמונה שצילמתם ולהפוך אותה לציור אומנותי של ממש. כן, כבר בטח שמעתם על אפליקציות שעושות דברים כאלה, אבל לא על אחת שמשתמשת לצורך המסננים שהיא מפעילה בסגנונות הציור של פיקאסו, מונה, ואן גוךלויתן ועוד, וזאת בתוספת לכל מיני כלי מודרניים ועיטורים מתקופתנו.

לפי החברה היא משתמשת בסגנון שבוחר המשתמש ומפעילה אותו על התמונה כדי ליצור ממנה תמונה חדשה באמצעות בינה מלאכותית ורשתות עצביות – רשתות מחשבים שבנויות כדי לדמות את המוח האנושי ומערכת העצבים.

מילים גדולות, אבל ההסבר הקצר הוא שצריך להיות מחוברים לרשת בזמן שמשתמשים באפליקציה, וכשמפעילים את המסנן, צריכים לחכות לפעמים עד שתי דקות לקבלת התוצאה, ולפעמים קצת יותר עם העומס על השרתים של החברה גדול (וכן, הם קצת התקשו להחזיק מעמד ביומיים הראשונים לאחר שחרור גרסת האנדרואיד).

הצד המודרני של הסיפור הוא כנראה הכנה לשילוב עתידי של מסננים מסחריים. כבר עכשיו, בגרסה הנוכחית אחד המסננים נקרא #GettUrban, וכן, הסמל של Gett מופיע בו בגדול ובאופן מובהק שבלתי ניתן להתעלם ממנו.

להדפיס ולתלות על הקיר

שווה לחכות? מאוד! כאחד שכבר בדק אפליקציה אחת או יותר בתחום הזה, אני יכול להעיד שהתוצאות שמספקת Prisma הן פשוט מרהיבות עין, באופן שיכול להפתיע כל אחד. למעשה, אם תדעו להתאים לצילומים שלכם את הסגנונות הנכונים להם, ואין בעיה להתנסות כמובן, עד מהרה תגיעו ליצירות ששווה להדפיס ולתלות על הקיר. הגזמתי? בכלל לא.

ומה שהכי יפה באפליקציה הזו, שהיא כל כך כל כך פשוטה לשימוש שזה כמעט כואב. הממשק נקי מאוד וכולל את המינימום ההכרחי. המסך הראשי שלה פשוט מציג כפתור צילום גדול יחסית שמעליו כפתור בחירת מצלמה, כפתור הפעלת/ביטול מבזק וכפתור הגדרות שאין מתחתיו משהו שממש שווה לספר עליו. למטה יש ריבוע קטן שמאפשר לבחור תמונה מהארכיון.

לאחר שמצלמים או בוחרים תמונה, עוברים לשלב הבא בו ניתן לסובב אותה או להקטין אותה, ובצעד הבא מגיעים למסך בחירת המסנן. למטה בוחרים את המסנן, ועל התמונה רואים את סימן המשולש של הפריזמה מתחיל לעבוד. לאחר שהתהליך מסתיים, ניתן להזיז את האצבע על גבי התמונה שמאלה או ימינה כדי לקבוע את עוצמת המסנן. וזהו. לאחר מכן אפשר לשתף, לשמור או פשוט להתחיל מחדש בכל שלב.

נשמע פשטני? כן. מבחינת המשתמש – לא מבחינת מה שמתרחש מאחורי הקלעים. את העצה שלי כבר קיבלתם לפני כן. מעניין אם תתלהבו כמוני. זו אפליקציה שבאמת יכולה להוציא מכם את האמן הפנימי.

להורדה לאנדרואיד לחצו כאן.

להורדה ל-iOS לחצו כאן
.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים