סייבר

הפריצה לאתר כאן. צילום מסך

אתר כאן נפרץ במהלך שידור חצי הגמר של האירוויזיון

אלדד קובלנץ, מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי, העריך כי את מתקפת הסייבר על אתר התאגיד ביצע ארגון החמאס

הגנה על פרטיות המשתמש עד כה? לא ממש. פייסבוק. אילוסטרציה: BigStock

הרגולטורים האמריקנים מתכננים מתקפת חקיקה על פייסבוק

בקרוב יגיעו המסקנות והסנקציות שתבחר ה-FTC האמריקנית להשית על פייסבוק אחרי חקירה מקפת בנוגע להתנהלותה עם נתוניהם הפרטיים של משתמשיה עקב פרשת קיימברידג' אנליטיקה ● על הפרק קנס עצום בגובה 3-5 מיליארד דולרים, כמו גם הסכם לפיקוח הדוק על ענקית הרשתות החברתיות ב-20 השנים הבאות

ככל הנראה, שוב תקיפה איראנית.

דו"ח חדש מקשר את האיראנים להפצת פייק ניוז סיסטמטית

חוקרי Citizen Lab הקנדית טוענים בדו"ח כי מבצע דיסאינפורמציה איראני התחזה לעשרות כלי תקשורת על מנת להפיץ מאמרים מזויפים שרבים מהם מוקדו בישראל ובסעודיה - בין המידע שהופץ נכלל ככל הנראה גם הפרסום ששר הביטחון לשעבר, אביגדור ליברמן, ריגל למען רוסיה

אנשי צבא סינים מואשמים שעמדו מאחורי הפריצה. אקוויפקס

הפריצה לאקוויפקס עלתה לחברה עד כה כמעט 1.4 מיליארד דולר

לפי הגשת תוצאות כספיות אחרונה, הנזק הכספי שהוא נגזרת מאירוע האבטחה החמור מ-2017 - עת נחשף מידע על כמחצית מאוכלוסיית ארצות הברית של הסוכנות האמריקנית לדירוג אשראי - עצום במיוחד ● הסכום כולל גם קנס מקסימום בגובה 500 אלף פאונד, מטעם הרשויות בבריטניה, על הנזק שנגרם לאזרחיה במקרה

ווטסאפ. צילום אילוסטרציה: BigStock

"הבאג בווטסאפ מאפשר להאקרים גישה למגוון סוגי נתונים"

לדברי ויקטור שבצייב, מומחה אנטי-נוזקות במעבדת קספרסקי, "התוקפים עשו שימוש בכמה פגיעויות וההתקפה נערכה בכמה שלבים, כשהיא מעניקה לתוקף דריסת רגל במכשיר בעזרת התקנה של רוגלה" ●"הפגיעויות הללו נוצלו במכשירים מבוססי אנדרואיד וגם באלה של אפל - והן מסוכנות מאוד", אמר 

ווטסאפ. צילום: BigStock

באג בווטסאפ שאפשר ריגול אחרי אקטיביסטים מקושר ל-NSO הישראלית

ייתכן כי פגיעות בחומת האבטחה וההצפנה של ווטסאפ קשורה לטכנולוגיה שפיתחה חברת NSO הישראלית - שהואשמה בעבר באספקת כלי ריגול אחרי פעילי זכויות אדם ועיתונאים ● פייסבוק - הבעלים של אפליקציית ההודעות המיידיות שמשמשת כ-1.5 מיליארד בני אדם - הוציאה טלאי לתיקון הפרצה

ג'וליאן אסאנג', מייסד ויקיליקס. צילום: Cropbot, ויקיפדיה

שבדיה הודיעה שתפתח מחדש את תיק האונס נגד ג'וליאן אסאנג'

אחרי ששגרירות אקוודור בלונדון סיימה את תקופת המקלט המדיני שהעניקה לחושף השחיתויות ומייסד וויקיליקס הוא נעצר על ידי הרשויות בממלכה המאוחדת, וטרם הוחלט כיצד תפעל בריטניה לגביו ● כעת עולה שוב על הפרק האפשרות להסגרתו לידי השבדים ולא לאמריקנים

NSO

עתירה: להורות למשרד הביטחון לבטל את רישיון הייצוא של NSO

לפי אמנסטי, תוכנת פגסוס, שפיתחה חברת הסייבר הישראלית, פוגעת בזכויות אדם ומכתימה את שמה של ישראל כאומת הסטארט-אפ ● ב-NSO מגיבים: "תביעה חסרת בסיס שמוגשת על ידי ארגון אנטי ציוני"

אירועים קרובים