IT פיננסי

מיכה קאופמן, מנכ"ל פייבר.

פייבר מורידה את התחזית השנתית; מציגה זינוק בהכנסות ובהפסד

החברה הציגה צמיחה רבעונית של 60% בהכנסות - ושל פי 133 בהפסד הנקי ● היא מורידה את תחזית ההכנסות השנתיות שלה, נוכח היציאה מהסגרים ומההגבלות במקומות שונים בעולם.

והירוק שלה ירוק מאוד. רובין הוד. צילום אילוסטרציה: BigStock

הטירוף סביב רובין הוד ממשיך: המניה צמחה ביותר מ-80%

מניית החברה, שהערך של כל אחד מהמייסדים שלה עלה השבוע ב-600 מיליון דולר ביום אחד, סגרה את יום המסחר אתמול (ד') בזינוק של 50%, לאחר שזינקה במהלכו ב-82% ● זאת, מאחר שמשקיעי הריטייל מסתערים עליה - בהמלצת אשת המקצוע המובילה בתחום

ברק עילם, מנכ"ל נייס.

נייס: גידול ניכר בפעילות הענן, קיפאון ברווח

החברה ממשיכה להתרחב בעולם הענן, והפעילות שלה בתחום זה היוותה ברבעון השני יותר מ-50% מסך ההכנסות שלה

רן רייכברג, מייסד ומנכ"ל טינגז, חטיבת הדיגיטל של וואן. צילום: יח"צ

וואן פיתחה פורטל ארגוני עבור פיוניר במאות אלפי שקלים

הצורך בפיתוח הפורטל נולד עם המעבר לעבודה מהבית, מאחר שהפורטל הישן לא תמך בכך ● במקום זאת, לפי פיוניר, חטיבת הדיגיטל של וואן פיתחה עבורה "פורטל נגיש, אינטראקטיבי, מותאם למובייל וללא הרשאות מסובכות" ● ההיקף: מאות אלפי שקלים

מיזוג של סייבינט ו-HackerU יצר את ThriveDX

חברת הסייבר HackerU רכשה את סייבינט הישראלית

על פי הערכות בתעשייה, סכום הרכישה עומד על 50 מיליון דולר ● סייבינט מציעה הדרכות סייבר לארגונים ולמגזר הפרטי בעולם ● אחרי המיזוג יקראו החברות יחד בשם ThriveDX

רוברט אנטוקול, מנכ"ל ומייסד פלייטיקה. צילום: אוהד רומנו

פלייטיקה: עלייה בהכנסות ומעבר לרווח נקי

החברה סיימה את הרבעון השני עם עלייה של 1.4% בהכנסות ורווח של 90 מיליון דולר ● במחצית הראשונה - מגמות דומות ● לעומת זאת, שער המניה שלה מאז ההנפקה בתחילת השנה צנח ביותר מ-30%

עומר גרנות, הנשיא וסמנכ"ל התפעול של לוקלייז. צילום: אורית פניני

בינה מלאכותית לרכישת דירות: לוקלייז גייסה 25 מיליון דולר

החברה מפשטת את התהליכים הכרוכים ברכישת בית או דירה באמצעות שימוש בדטה וב-AI ● היא גייסה עד כה 70 מיליון דולר ● חמי פרס, שותף מייסד בפיטנגו, יצטרף לדירקטוריון של לוקלייז

מנכ"ל רובין הוד, ולד טנב. צילום: ויקיפדיה

הנפקת רובין הוד: כל אחד מהמייסדים הרוויח 600 מיל' ד' ביום אחד

שער המניה של החברה, שהונפקה בשבוע שעבר, זינק אמש (ג') ב-24%, ועמד על 46.8 דולר לעומת 38 דולר בעת ההנפקה ● חברת ההשקעות פידליטי הגדירה אותה כ-"מניה הנסחרת ביותר" בנסדא"ק אתמול

אירועים קרובים