רכישת ענק: אריקסון רוכשת את וונאג' ב-6.2 מיליארד דולר במזומנים

וונאג' היא ספקית תקשורת מבוססת ענן, שתסייע ללקוחות אריקסון להפיק רווחים מהשקעותיהם ברשתות

ביוריה אקהולם, נשיא ומנכ"ל אריקסון.

ספקית תשתיות התקשורת אריקסון השוודית הודיעה, כי הגיעה להסכם לרכישת ספקית התקשורת האמריקנית וונאג' (Vonage) תמורת סכום של 6.2 מיליארד דולר במזומנים, שנחשבת לרכישה הגדולה ביותר שלה אי פעם. העסקה אושרה על ידי מועצת המנהלים של וונאג', ולפי התכנון תושלם במחצית הראשונה של 2022.

לדברי ביוריה אקהולם, נשיא ומנכ"ל אריקסון, וונאג' תספק פלטפורמה שתסייע ללקוחותיה העסקיים של אריקסון להפיק רווחים מהשקעותים ברשתות.

החברה הנרכשת, שיש לה יותר ממיליון מפתחים רשומים, תקבל גישה לממשקי תכנות יישומים (API) של רשתות דור 4 ודור 5, שתאפשר לה "לפתח היצע גלובלי חדשני".

"ספקיות של שירותי תקשורת יוכלו להפיק רווחים מהשקעותיהן בתשתיות של רשתות באמצעות יצירת הכנסות מבוססות ממשקים חדשים", ציין המנכ"ל. "בנוסף, עסקים ייהנו מביצועי דור 5, שישפיעו על הביצועים התפעוליים, ויוכלו ליהנות מערך חדש שייווצר מיישומים שייבנו מעל הרשת".

וונאג', שנוסדה ב-2001, מעסיקה יותר מ-2,000 עובדים בארה"ב, באירופיה ובאסיה, והיא משרתת יותר מ-100 אלף עסקים ברחבי העולם, מסקטורים שונים, כמו בריאות, פיננסים, חינוך ותחבורה.

מנכ"ל וונא'ג, רוי ריד, אמר בעקבות העסקה, כי "ההתכנסות של האינטרנט, הניידות, הענן ורשתות דור 5 העוצמתיות יוצרת את גלי הטרנספורמציה הדיגיטלית והתקשורת החכמה, שמניעים את השינויים בדרך שבה עסקים פועלים".

לדבריו, "הצירוף של שתי החברות שלנו מציע הזדמנויות קיימות ללקוחות, לשותפים, למפתחים ולצוותים לתפוס את הגל הבא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים