מנכ"ל פאלו אלטו: "מקדימים ב-18-24 חודשים באבטחת ענן את המתחרים"

ניקש אורורה, יו"ר ומנכ"ל פאלו אלטו, ציין בשיחה עם אנליסטים לאחר פרסום הדו"חות של ענקית האבטחה, כי רווחי החברה ממוצרי הענן שלה ברבעון בודד – עולים באופן משמעותי על אלה של יריבותיה

ניקש ארורה, מנכ"ל פאלו אלטו.

"אנו מובילים בפער זמנים של 18 עד 24 חודשים את תחום אבטחת ענן – לעומת כל מתחרה. זאת, למרות סבבי הגיוס האדירים והערכות השווי הגבוהות שקיבלו המתחרים שלנו באחרונה", כך אמר ניקש ארורה, יו"ר ומנכ"ל פאלו אלטו (Palo Alto Networks).

ארורה שוחח עם אנליסטים בסוף השבוע לאחר פרסום הדו"חות הכספיים של ענקית הסייבר. לדבריו, "רווחי החברה ממוצרי הענן שלה ברבעון בודד – עולים באופן משמעותי על אלה של יריבותיה. יש לנו יותר מהנדסים, אשר בונים יכולת אבטחה בענן, מאשר לכל שאר חברות הסטארט-אפ אשר פועלות בתחום זה – ביחד".

בשבועות האחרונים דווח על סכומי כסף אסטרונומיים אשר זרמו לחברות סטארט-אפ המתמקדות באבטחת ענן. כך, אורקה (Orca Security) גייסה באוקטובר 340 מיליון דולרים בסבב גיוס שלישי. היא עשתה זאת לפי שווי של 1.8 מיליארד דולרים. שישה ימים לאחר מכן גייסה וויז (Wiz) 250 מיליון דולרים בסבב גיוס שלישי. וויז עשתה זאת לפי הערכת שווי של 6 מיליארד דולרים. Lacework גייסו גיוס שיא, בסבב גיוס רביעי, של 1.3 מיליארד דולרים. הגיוס נערך לפי שווי של 8.3 מיליארד דולרים.

ארורה התייחס לדו"חות החברה ואמר, כי הכנסות החברה ממוצרי PRISMA Cloud, פלטפורמת הגנת הענן שלה, עמדו על 270 מיליון דולרים. "נתון זה מציב אותנו פי 6-10 יותר מאשר כל אותן חברות סטארט-אפ, אשר שוויין מוערך ב-6 או 8 מיליארד דולרים".

אנליסטים ציינו, כי לפאלו אלטו יש את הערכת השווי השלישית בגובהה מתוך כלל ספקיות אבטחת המידע והגנת הסייבר, של כמעט 51 מיליארד דולרים. זאת, הודות להשקעות הגדולות שהחברה ביצעה באבטחת רשת, אבטחת ענן, פעולות אבטחה ותגובה לאירועים.

"לפני שלוש שנים זיהינו שהתעשייה הולכת לייצר הרבה מוצרי אבטחה חדשים במיוחד עבור הענן", אמר אורורה, "ולכן הקדמנו את המגמה הזו על ידי ביצוע רכישות של חברות עם מוצרים רלוונטיים. שאר השוק תפס בסופו של דבר את המגמה שאותה זיהינו מוקדם. ההוכחה לכך היא, שחברות סטארט-אפ שהתמקדו באבטחת ענן – מומנו באגרסיביות".

"זו לא קנאת שווי", סיכם ארורה, "זהו אישור שכולם זיהו את הענן כתחום חשוב. אני מאמין שהצוותים שלנו עבדו קשה להשגת ההובלה בשוק הזה. התפקיד שלנו הוא לשמור על ההובלה הזו, לחזק את המוצר שלנו בלא הרף ולוודא שהיכולות שלנו יתגלו ללקוחות שלנו".

מכירות פאלו אלטו נטוורקס ברבעון שהסתיים ב-31 באוקטובר זינקו ל-1.25 מיליארד דולרים, עלייה של 31.9% לעומת 946 מיליון דולרים לפני שנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים