IT פיננסי
מלם תים רכשה את החלק הדומיננטי בסינריון מערכות
הקבוצה, דרך זרוע מלם שכר שלה, למעשה פורסת כנפיים ועושה קיצור דרך לפעילות בצפון אמריקה ● מלם שכר מקבלת 50.15 מהחברה, כלומר הלכה למעשה - שליטה עליה
עוד קורבן של המשבר בשוק הקריפטו: קרן 3AC פשטה רגל
שרשרת הקורבנות מתארכת: הקרן הסינגפורית פשטה רגל, ובשל אי עמידתה בתשלום חוב בסך 670 מיליון דולר ל-Voyager Digital – הודיעה גם האחרונה על הפסקת פעילותה
מלם תים מתרחבת לצפון אמריקה: רוכשת את השליטה בסינריון
הרכישה תבוצע על ידי מלם שכר, שתמורת 48 מיליון שקלים תקבל 50.15% ממניות סינריון ● אילן טוקר, מנכ"ל הרוכשת: "הרכישה מהווה עבורנו דריסת רגל ופוטנציאל צמיחה בצפון אמריקה"
פורסקאוט רכשה את Cysiv תמורת 120 מיליון דולר
החברה הנרכשת פיתחה פתרון SOC כשירות, שמאפשר לארגונים לזהות אירועי סייבר בזמן אמת ולנתח אותם, מה שמאפשר לארגונים להגיב להם מהר יותר
איך הסכם סחר חופשי עם אוסטרליה יסייע להיי-טק הישראלי?
בשנה וחצי האחרונות ישראל ואוסטרליה בוחנות חתימה על הסכם סחר חופשי ● הוא מתעכב בגלל הבחירות בשתי המדינות, אבל יש להסכם כזה פוטנציאל להיי-טק הישראלי ● שי זריבץ', הנספח המסחרי של ישראל באוסטרליה, מסביר
גלואט הישראלית מגייסת 90 מיליון ד' בסבב רביעי
מטרת הגיוס של החברה - אשר מציעה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית, המאפשרת לארגון לנהל ולפתח עובדים - היא לתמוך בהאצת פעילותה ובהתרחבותה הגלובלית
פלייטיקה נרכשת לפי שווי של כ-8.5 מיליארד דולר
קרן הפרייבט אקוויטי ג'ופרי קפיטל קונה את ענקית הגיימינג מישראל תמורת 21 סנט למניה - כך דווח ב-Axios ● למרות הירידות שהיא רשמה מאז ההנפקה, מדובר בפרימיום של 46% לעומת שער המניה עם סגירת המסחר אמש (ב')
משקיעים משיבים: עד כמה המשבר יפגע בהיי-טק הישראלי?
בצל המשבר הנוכחי בהיי-טק, שאלנו ארבעה משקיעים מה להערכתם יהיו ההשלכות הצפויות על האקו-סיסטם המקומי, אילו תחומים צפויים להיפגע יותר ואילו דווקא יתחזקו, ומה עצות הזהב שלהם ליזמים




