דלק ישראל הטמיעה פתרונות אבטחה של F5 ברבע מיליון שקלים

הפרויקט ישמש את 2,500 עובדי רשת תחנות הדלק והחברות הבנות שלה, בהן קפה ג'ו, ברגר קינג, דלק גז ודלק שינוע, כמו גם את האפליקציה ואתרי השיווק והמסחר של הקבוצה

פרויקט ברבע מיליון שקלים. דלק

דלק ישראל השלימה באחרונה פרויקט להטמעת פתרונות אבטחת המידע של F5 לענן המבוזר. הפרויקט בוצע על ידי איירון קלאד מערכות, נמשך כמה חודשים ועל פי גורמים בתעשייה, עלותו עומדת על רבע מיליון שקלים.

במהלך הפרויקט הוטמעו פתרונות F5 Distributed Cloud Services, שמציעים אבטחה אחודה ל-2,500 עובדי הקבוצה, שעובדים מהבית ומהמשרדים. הם מאבטחים אפליקציות קריטיות ואתרי שיווק ומסחר, המשמשים את רשת תחנות הדלק והחברות הבנות שלה, בהן רשת קפה ג'ו, רשת ברגר קינג, דלק גז, דלק שינוע ואתרי הלקוחות שלה.

ב-F5 אומרים כי שירותי הענן המבוזר שלה מספקים הגנה מקיפה ואחודה לכלל האתרים, סביבות הענן והסביבות המקומיות של דלק ישראל – באופן מרוכז, ממקום אחד. במסגרת זאת, החברה מספקת לדלק ישראל עדכוני אבטחה שוטפים ואוטומטיים לאיומים חדשים, גיבוי בענן ופתרון שרידות סייבר. בין היכולות שהוטמעו במהלך הפרויקט ניתן למנות הגנת WAF מבוססת בינה מלאכותית, הגנה על פרטי הזיהוי של לקוחות הקצה, יכולת איתור איומים, אבטחת ממשקי API מול ספקים ולקוחות, והגנה מפני מתקפות בוטים, הונאות ומתקפות מניעת שירות מבוזרות (DDoS).

"זמינות מקסימלית ועמידה בדרישות אבטחת מידע מחמירות"

אורן שמעוני, ממונה אבטחת מידע והגנת הפרטיות של דלק ישראל, אמר כי "אנחנו מחויבים לספק ללקוחות שירות 24/7, וכפועל יוצא מכך נדרשת לזמינות מערכות מקסימלית ולעמידה בדרישות אבטחת המידע המחמירות ביותר. בחרנו בפתרונות הסייבר של F5 אחרי בדיקה והשוואה של ספקים ויצרנים רבים. שירותי הענן המבוזר של החברה מאפשרים לנו לאחד את אבטחת המידע של כלל הסביבות שלנו, הן בענן והן באתרים המקומיים – דבר שמייעל את תהליכי העבודה שלנו, ומאפשר לנו יציבות ויכולת לשמור על רמה גבוהה של אבטחת מידע".

חגית גואל, מנהלת מכירות אזורית ב-F5, ציינה כי "דלק ישראל מצטרפת לשורת לקוחות שאימצו את שירותי הענן המבוזר שלנו. הפרויקט מספק לדלק ישראל מענה לאיומי הסייבר הידועים והחדשים, עם מודיעין ויכולת שרידות, שהינם קריטיים לחברה בסדר הגודל שלה ובתחומים שבהם היא עוסקת. פורטפוליו השירותים הכלולים במסגרת הענן המבוזר משתכללים ומתרחב כל הזמן – דבר שמאפשר לקבוצת דלק ישראל להיות מעודכנת בהגנת הסייבר".

לדברי עמיעד נחום, סמנכ"ל הטכנולוגיות של איירון קלאד מערכות, "דלק ישראל היא חברה בעלת אופי מבוזר, שמאופיין בפעילויות מגוונות ובחברות בנות, ולכן, סביבות המחשוב שלה מורכבות. הפרויקט מאפשר לקבוצה ליצור אחידות ברמת אבטחת המידע ולתחזק אותה לאורך זמן בצורה פשוטה, כאשר F5 מספקת כלים, עדכונים ומודיעין מתקדמים, שמתאימים לחברה שעוסקת בתשתיות קריטיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים