טופ מערכות רכשה את השליטה בחברת סמרטאיקס

הנרכשת מתמחה בפתרונות אינטגרציה למערכות IT בתחומי וירטואליזציה, אבטחת מידע ותקשורת, מבוססי ענן ותשתיות On-Prem ● סכום העסקה מוערך במיליוני שקלים

רכשה את השליטה בחברת סמרטאיקס. טופ מערכות.

טופ מערכות (Top Group), הנסחרת בבורסה לני"ע תל-אביב, רכשה את סמרטאיקס (SmartX Professional Services) – חברה המתמחה בפתרונות אינטגרציה למערכות IT בתחומי וירטואליזציה, אבטחת מידע ותקשורת, מבוססי ענן ותשתיות On-Prem. סכום העסקה מוערך במיליוני שקלים.

סמרקאיקס מתמחה בניהול פרויקטים, הן בתצורת Turn Key Solutions ובמודל של One Stop Shop Integration, והיא משרתת את ארגוני האנטרפרייז המובילים במשק הישראלי.  

טופ מערכות אמונה על פתרונות תוכנה בוורטיקלים שונים מענף הבניה והנדל"ן, הערכת ביצועים, חווית לקוח, ניהול משימות, GRC, איכות, PPM, ניהול מסמכים ובקרות ועד נציגות מערכות ERP (NetSuite), Agile PLM, SAP Business One.

השילוב בין השתיים יאפשר לטופ מערכות לספק מענה רחב ללקוחות במעבר לתשתיות ענן ולהעמיק את הטרנספורמציה הדיגיטלית בקרב לקוחות אנטרפרייז.

"אחת החברות המשמעותיות בשוק הישראלי בתחום תשתיות הענן"

לסמרטאיקס כ-80 לקוחות גדולים ממגוון מגזרים – בנקאות, בריאות, פיננסים, היי-טק, ממשלתי וציבורי. כמו כן, לנרכשת ידע וניסיון רב בסביבת Windows Terminal מרובת משתמשים ובסביבות Microsoft HV Citrix XenServer, Nutanix AHV, VMware ESX.

סמרטאיקס היא שותפה מובילה של סיטריקס (Citrix) במעמד ה-Platinum הראשון בישראל ולמהנדסיה מעל 200 הסמכות מקצועיות בתחום.

לדברי גלעד הר עוז, מנכ"ל משותף בטופ גרופ, "אנו שמחים על הצטרפותה של חברת סמרטאיקס ל-טופ. אנו מאמינים כי ב-12 שנות פעילותה, הוביל מנכ"ל החברה, אלי ליאור, את סמרטאיקס להיות אחת החברות המשמעותיות בשוק הישראלי בתחום תשתיות הענן, והמיזוג לטופ יעצים את החברה ויפתח לה אפשרויות צמיחה נוספות. מנכ"ל החברה וכל עובדי החברה ממשיכים להוביל את הפעילות תחת טופ".

אלי ליאור, מנכ"ל סמרטאיקס: "אנו מאמינים כי המיזוג לחברה גדולה כמו טופ יאפשר לנו להציע פתרונות רחבים ללקוחות גדולים באמצעות המוצרים שהחברה מייצגת, כגון Citrix ו-ControlUp, וכן מוצרי אבטחת מידע נוספים. נמשיך ביחד להוביל את התחום המתפתח של תשתיות הענן בישראל".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה

    סמארטאיקס חבורה של תותחים אחד אחד, מקצוענים שלא פוגשים אצל כל ספק אינטגרציה.

אירועים קרובים