דיווחים: אפל תציג מחשב לוח בתחילת 2010

על פי ידיעה שהופיעה ביום ו' באתר AppleInsider, מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, מפקח אישית על הפרויקט, אשר מתקדם בהתאם ללוח הזמנים לקראת ההשקה שתיערך בין החודשים ינואר ומרץ 2010 ● על פי רבות מהשמועות, מחשב הלוח של אפל ייראה כמכשיר iPod Touch מגודל ● המחיר ינוע בין זה של מכשירי iPhone ונגני iPod Touch - כ-299 דולרים - לבין זה של מחשבי MacBook, כ-999 דולרים

כבר שנים רבות מופצות שמועות שטוענות, כי אפל (Apple) עומדת להציג מחשב לוח (Tablet), אך מפרטים שדלפו בחודשים האחרונים עולה כי הפעם יש ממש בשמועות אלה. על פי ידיעה שהופיעה ביום ו' באתר AppleInsider תשיק אפל את מחשב הלוח בתחילת השנה הבאה, לאחר שהמכשולים האחרונים כבר הוסרו.

כפי שדיווח הוול סטריט ג'ורנל בתחילת השנה, מדווח כעת אתר AppleInsider, כי מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, מפקח אישית על הפרויקט, אשר מתקדם בהתאם ללוח הזמנים לקראת ההשקה שתיערך בין החודשים ינואר ומרץ 2010. על פי האתר, נסמכת הידיעה על מקורות "שבקיאים היטב בענייניה הפנימיים של אפל".

בידיעה שהופיעה בשבוע שעבר באתר VentureBeat נכתב, כי בחברת PA Semi, יצרנית השבבים שאפל רכשה בשנה שעברה, שוקדים במרץ שני צוותים – האחד על פיתוח שבבים למכשירי iPhone ונגני iPod והשני על מחשב הלוח.

על פי רבות מהשמועות, ההשערות והניחושים, מחשב הלוח של אפל ייראה בעיקרון כמכשיר iPod Touch מגודל. המחיר ינוע בין זה של מכשירי iPhone ונגני iPod Touch – כ-299 דולרים – לבין זה של מחשבי MacBook (החל מ-999 דולרים).

אגב, כבר לקראת ועידת Worldwide Developers Conference דיווח ג'ין מונסטר, אנליסט של Piper Jaffray, כי שמע מספקיות רכיבים באסיה ש-"בתחילת השנה הבאה" – כלומר, בשנת 2010 – תשיק אפל מחשבי לוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים