וייבר מתרחבת: השיקה גרסאות חדשות של יישום ה-VoIP שלה לשולחנות עבודה ומכשירי בלקברי

גרסת שולחן העבודה החדשה מבצעת סנכרון מלא עם רשימת אנשי הקשר של הגרסאות הניידות של היישום ● לפי החברה, ניתן יהיה להעביר שיחות שמתקבלות בפלטפורמה אחת לאחרת בלחיצת כפתור, כאשר כל השיחות וההודעות המתקבלות מוצגות בכל המכשירים ● הגרסה השולחנית היא גם הראשונה של החברה שתומכת בשיחות וידיאו, אולם בשלב זה רק בשיחות בין שולחנות עבודה

וייבר (Viber), יצרנית אפליקציית ה-VoIP הפופולרית לסמארטפונים, הודיעה היום (ג') על השקת גרסה חדשה של היישום שלה עבור מחשבי PC ומק. גרסת שולחן העבודה של היישום, Viber Desktop, מושקת כחלק משחרור גרסה 3 החדשה של וייבר למכשירים מבוססי אנדרואיד (Android) ו-iOS, ולראשונה גם גרסה עבור טלפוני הבלקברי (Blackberry) החדשים. במקביל, מסרה וייבר, כי היא חצתה את קו ה-200 מליון משתמשים ומציעה כעת תמיכה בשמונה שפות נוספות, וב-27 שפות בסך הכל.

גרסת שולחן העבודה החדשה מבצעת סנכרון מלא עם רשימת אנשי הקשר של הגרסאות הניידות של היישום, והפעלתה מבוצעת באופן דומה לטלפון – עם הכנסת מספר הטלפון של המשתמש ולאחר הכנסת קוד האישור שנשלח לטלפון הנייד. השימוש ביישום השולחני, לפי החברה, זהה לחלוטין לשימוש בגרסאות הניידות שלו.

לפי וייבר, ניתן יהיה להעביר שיחות שמתקבלות בפלטפורמה אחת לאחרת בלחיצת כפתור, כאשר כל השיחות וההודעות המתקבלות מוצגות בכל המכשירים. בנוסף, מחיקת שיחה במקום אחד תמחק אותה לגמרי מהזיכרון הכללי של היישום.

הגרסה השולחנית היא גם הראשונה של החברה שתומכת בשיחות וידיאו, אולם בשלב זה רק בשיחות בין שולחנות עבודה. תכונה זו עדיין נמצאת במהדורת הבטה שלה, והיא מיועדת, ככל הנראה, לאפשר לחברה להתחרות במובילת השוק – סקייפ (Skype) של מיקרוסופט (Microsoft).

בין החידושים הנוספים בגרסה 3 של היישום, ניתן למצוא ממשק משופר למכשירי אנדרואיד, שיפורים במהירות ובמנוע קידוד הקול, תמיכה בהודעות וידיאו מוקלטות, הצגת מועד ביצוע שיחות ועוד.

תלמון מרקו, מנכ"ל וייבר: "אנשים מבלים זמן ניכר מזמנם עם הטלפונים החכמים שלהם. עם זאת, חלק רב מהשימוש הזה מתרחש בבית או במשרד – מקומות בהם זמינים עבורם מחשבים ניידים ושולחניים. עם Viber Desktop תמיד ניתן יהיה להשתמש בהתקן הכי נוח לביצוע שיחות. ניתן לעבור באופן חלק בין המכשירים תוך כדי שליחת הודעות, ואפילו להעביר שיחות בין המכשיר הנייד למחשב".

ניתן להוריד את היישומים המעודכנים מהאתר הרשמי של וייבר בכתובת הבאה.

אירועים קרובים