דיירי עמידר יוכלו לבצע פעולות באפליקציה חדשה

האפליקציה מאפשרת ל-45 אלף הדיירים לבצע תשלומים, לקבל מידע, לעדכן פרטים ולעשות פעולות נוספות אונליין ● לדברי רחל לוביאניקר, סמנכ"לית מערכות המידע של החברה, הדבר לא בא על חשבון השירות בסניפים

רחל לוביאניקר, מנמ"רית עמידר. צילום: ענבל מרמרי

עמידר משיקה בימים אלה אפליקציה חדשה, שמאפשרת ל-45 אלף הדיירים שלה לבצע שורה של פעולות אונליין, כגון תשלומים, קבלת מידע ועדכון פרטים. בכך מבקשים בעמידר לחסוך מהדיירים הגעה פיזית לסניפים שלה ברחבי הארץ.

האפליקציה פותחה על ידי אגף מערכות המידע של עמידר, שבראשו עומדת רחל לוביאניקר, סמנכ"לית המחשוב ומערכות המידע של החברה וחברת הנהלתה. לדברי לוביאניקר, פיתוח האפליקציה הוא חלק ממהפכה טכנולוגית שעמידר עוברת בשנה האחרונה, כחלק ממהפך שלם בתפיסת השירות שלה כלפי לקוחותיה ודייריה.

"במהלך ינואר השנה השקנו אתר חדש", אמרה. "למדנו ש-60% מהפניות לאתר נעשות דרך הסלולר ומכאן הגענו למסקנה שיש מקום לפיתוח אפליקציה, שתשפר עוד יותר את השירות".

לדבריה, האפליקציה מאפשרת לדיירים לצלם תקלות, לשלוח את הצילומים למוקד השירות בתוספת דרישה לבצע תיקונים ולקבל סיוע במהירות האפשרית. "התמונות נשמרות במערכות הליבה שלנו, מה שמאפשר התייעלות, בקרה ובעיקר מענה מהיר ומידי לדיירים", אמרה לוביאניקר.

היא ציינה כי זמן קצר בלבד לאחר ההשקה, זכתה האפליקציה להצלחה רבה, "ועד כה היו אליה 30 אלף כניסות, שזה לא מובן מאליו".

חידושים נוספים ותכניות לעתיד

"השלב הבא, שיושק בקרוב, הוא אזור אישי האתר שלנו, שיכלול מרכיבים דומים לאתרים של מוסדות פיננסיים. הדייר יוכל לראות שם את מצב החשבון שלו, לעקוב אחרי פעולות ואירועים ולבצע פעולות נוספות", הוסיפה.

חידוש נוסף שעליו מספרת לוביאניקר הוא הפקדת טאבלטים בידי 100 אנשי שטח, שיבקרו באתרי עמידר ויתנו לדיירים את השירותים. "הטאבלטים כוללים את כל שירותי המשרד הנייד, שיחסכו להם הגעה פיזית למוקדים השונים שלנו", ציינה. לדבריה, "ביקורי השטח מחויבים לפי הנחיות משרד השיכון, שבעזרתו ובתמיכתו נעשים הפרויקטים הללו. כל איש שטח חייב לפקוד דייר לפחות פעם בשנה. הם מכירים היטב את הדיירים, יודעים מה הצרכים שלהם ועכשיו יוכלו גם לסייע להם ביעילות רבה יותר".

היא ציינה כי הטאבלטים מחוברים למערכת הליבה של עמידר, שמספקת לאנשי השטח מידע מלא על סטטוסי הפניות והבקשות של הדיירים. לצורך זה חברה עמידר עם סטארט-אפ שמאפשר מודרניזציה של מערכות אורקל (Oracle), שעליהן מבוססות מערכות המידע והנתונים של החברה.

יצוין כי אגף המחשוב של עמידר ביצע את הפיתוחים הללו בתוך פחות משנה. בהמשך, אמרה לוביאניקר, יורחבו השירותים גם למשפרי הדיור ולאוכלוסיות אחרות.

לדברי לוביאניקר, במקביל לשיפור השירות באמצעות פלטפורמות דיגיטליות, ממשיכה עמידר לשפר את השירות בסניפים, לטובת אלה שאינם נגישים לדיגיטל או חייבים להגיע לסניף. "אנחנו לא סוגרים סניפים ולא מצמצמים כוח אדם. להיפך. כעת, משניתן לבצע פעולות באינטרנט מבלי להגיע לסניפים, הפקידים יוכלו לתת שירות טוב יותר לאוכלוסייה שאינה נגישה לרשת", אמרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים