פייסבוק תשקיע בעשור הקרוב כשלושה מיליארד דולר במציאות מדומה

כך אמר מארק צוקרברג, מייסד הרשת החברתית ● דבריו מגיעים במקום ובמועד מפתיע: במהלך דיון במשפט של ZeniMax נגד החברה הבת של פייסבוק - אוקולוס, בטענה כי גנבה מהטכנולוגיה שלה ואף הסתירה זאת

המציאות המדומה של Oculus Rift מגיעה לפייסבוק. צילום: אתר החברה

פייסבוק (Facebook) תשקיע בעשור הקרוב שלושה מיליארד דולר לקידום פלטפורמת מציאות מדומה (Virtual reality). כך אמר מארק צוקרברג, המייסד והבעלים של הרשת החברתית הגדולה בעולם, בשאיפה להביא את הטכנולוגיה הזו למאות מיליוני בני אדם.

דבריו של צוקרברג מגיעים במקום ובמועד מפתיע. מנכ"ל החברה אמר זאת בדיון במשפט המתוקשר שנפתח בשבוע שעבר נגד אוקולוס (Oculus VR). במסגרת המשפט, שנפתח בדאלאס, תובעת יצרנית המשחקים ZeniMax את חברתו של צוקרברג בטענה כי גנבה מהטכנולוגיה שלה ואף הסתירה זאת.

ZeniMax דורשת בתביעתה שני מיליארד דולר. זהו פחות או יותר הסכום שבו נרכשה Oculus VR – פייסבוק קנתה את החברה במרץ 2014 בעבור 2.3 מיליארד דולר בכסף מזומן ובמניות.

עוד אמר צוקרברג במסגרת המשפט כי פייסבוק השקיעה רבות בחברה-בת שלה. כך, החברה הוסיפה על מחיר הרכישה עוד כמיליארד דולר כהשקעה: 700 מיליון דולר למשכורות עובדים ו-300 מיליון נוספים לעמידה ביעדים כאלה ואחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים