"באומנות, כמו ב-IT – הדגש הוא על האיכות והמקצוענות"

"הדבר החשוב ביותר מבחינתי הוא הרמה האנושית והמקצועית של האנשים, העובדים בחברה - המוטו שאנו מקפידים עליו זה שנים הוא להעניק ללקוחות את השירות הטוב ביותר", כך אמר מיכאל בורשטיין, מייסד טרה סקיי

מיכאל בורשטיין, מייסד טרה סקיי. צילום: יוליה בורשטיין-שחם

"באומנות, כמו ב-IT, נדבכים מרכזיים בחשיבות של התוצר הסופי הם האיכות והמקצוענות. במקום ללכת לעוד כנס לקוחות, המשכנו את המסורת שלנו – להזמין את הלקוחות הארגוניים ואת השותפים העסקיים שלנו להצגת תיאטרון", כך אמר מיכאל בורשטיין, מייסד טרה סקיי (TeraSky).

בורשטיין דיבר בפתח אירוע אותו ערכה טרה סקיי. באירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, צפו המשתתפים בהצגה "ספר דוד המלך". האירוע נערך בתיאטרון גשר ביפו ביום ג', בשבוע שעבר, לפני ראש השנה.

צילום ועריכת וידיאו: דותן גור

לדברי בורשטיין, "זוהי הפעם הרביעית שאנו עורכים את האירוע בתיאטרון גשר. זה חשוב גם לנו וגם לקידום ולעידוד התרבות המדינה – להיפגש בתיאטרון, לצפות בהצגה איכותית ומעניינת ולצרוך תרבות. כך, כל הצדדים יוצאים נשכרים מהמהלך הייחודי שלנו. תיאטרון גשר מבטא שילוב של מקצועיות ואמנות ברמה הגבוהה ביותר. מקצועיות מייצרת אמנות ואומנות, ושתיים אלה הן התוצר של מקצועיות. זה המקום בו אנחנו שואפים להיות תמיד".

אנחנו בטרה סקיי, אמר בורשטיין, "מתאימים ללקוחות הארגוניים את התשתיות הקיימות לעידן החדש, הכולל מרכיבים של אוטומציה, המסע לארגון הדיגיטלי, Big Data וכלל השינויים הנדרשים לכניסה לעולם החדש. אנו מבצעים פרויקטים גדולים בעולמות ענן ואוטומציה בארגונים גדולים, בהם יש שילוב של עננים – פרטי ציבורי".

בורשטיין סיים באומרו כי "הקמתי את טרה סקיי, תוך התבססות על הרוח ועל הערכים של MBI, אותה הקמתי לפני יותר משלושה עשורים. החברה מספקת שירות ותמיכה מקצועיים. הדבר החשוב ביותר מבחינתי הוא הרמה האנושית והמקצועית של האנשים, העובדים בחברה. המוטו שאנו מקפידים עליו זה שנים הוא להעניק ללקוחות את השירות הטוב ביותר".

אופיר אבקסיס, מנכ''ל טרה סקיי. צילום: יוליה בורשטיין-שחם

אופיר אבקסיס, מנכ"ל טרה סקיי. צילום: יוליה בורשטיין-שחם

אופיר אבקסיס, מנכ"ל טרה סקיי, אמר כי "האתגר של הארגונים הוא לשלב את העולם הישן, המסורתי, המוכר – עם זה החדש. זאת, על מנת לענות לקצב ההולך וגדל של השינויים הטכנולוגיים, להגיב ולענות מהר יותר ללקוחות, ולספק שירותים ואפליקציות מבוססי תשתיות חכמות – באופן זריז ויעיל".

לדברי אבקסיס, "אנו פועלים ומובילים את העולמות של תשתיות מחשוב, מערכות אחסון, הגנה וגיבוי של נתונים, וענן המחשוב לסוגיו – פרטי, ציבורי והיברידי. אנו פועלים להטמעת מערכות הטרוגניות, אוטומציה של ה-IT ו-וירטואליזציה". עוד הוסיף אבקסיס כי "אנו באים ללקוח הארגוני, עושים מיפוי ראשוני: מה הצפי לגידול, לאן החברה הולכת, ובהתאם – בונים לו את ארכיטקטורת ה-IT לה הוא נדרש".

לדברי אבקסיס, "לצד הרחבת הטיפול ב-Big Data, אנו נכנסים לתחומי פעילות חדשים, של לימוד מכונה ולמידה עמוקה, ובינה מלאכותית".

טרה סקיי, אמר אבקסיס, "מבדלת את עצמה כחברת בוטיק. אנו חוברים לספקיות גלובליות, כשלנגד עינינו אנו רואים את נקודת מבט של הלקוח הארגוני – ולא את זו של הספק. אנו חברה שאיננה תלויה בספקים – כי מה שמעניין אותנו זה טובת הלקוח. אנחנו בטרה סקיי מקשיבים למנמ"רים, מנסים להבין מה הבעיות האמיתיות שלהם, על מנת לגבש תשובות ספציפיות. אנו עוזרים למנמ"רים לנתח פתרונות בעולמות שהם בתחום ההתמחות שלנו. אין תרופה אחת אשר מתאימה לכולם".

אבקסיס הודה לשותפות העסקיות של טרה סקיי, אשר פרסו חסותן על האירוע: Dell-EMC ישראל, VMware ישראל, נוטניקס (Nutanix) ישראל, Veeam ישראל, רד-האט (Red Hat) ישראל ו-Arrow ECS ישראל. "נמשיך להקשיב לחזון של הלקוחות הארגוניים ולמממש אותו", סיכם. "אנו כיום חברת הבוטיק היחידה בארץ, המשלבת פתרונות אחסון, גיבוי, וירטואליזציה ומחשוב ענן".

לנה קריינדלין, מנכ''לית תיאטרון גשר וממייסדי התיאטרון. צילום: יוליה בורשטיין-שחם

לנה קריינדלין, מנכ"לית תיאטרון גשר וממייסדי התיאטרון. צילום: יוליה בורשטיין-שחם

לנה קריינדלין, מנכ"לית תיאטרון גשר וממייסדי התיאטרון, אמרה כי "ההצגה היא מחזה מאת רועי חן, לפי ספרו של שטפן היים ובבימוי יבגני אריה. ההצגה מעלה שאלות בנוגע לדרכים שבהן אנו מספרים לעצמנו את ההיסטוריה שלנו. לטעמי, המסר שלה הוא שההיסטוריה היא לעולם אינה דבר פשוט, אשר שייך אך ורק לעבר. זה תמיד קשור לזמן שלנו, להווה. כאשר עושים מעשה, נדרש תמיד להביט גם לאחור, וגם קדימה. ההצגה מדברת על היחסים בין האמן והשלטון, ולצערי, הנושא אקטואלי תמיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים