"אם פעם היו מפחדים מוורדפרס – כיום הפחד התפוגג"

"וורדפרס תופסת תאוצה, ובשנים האחרונות היא מערכת ניהול התוכן המובילה בעולם - יותר מרבע מהאתרים בעולם משתמשים בממשק זה", כך אמר קובי סלע, מנכ''ל Web Media Group

קובי סלע, מנכ''ל Web Media Group. צילום: נתנאל קרייף

"קהילת הוורדפרס (WordPress) הישראלית היא קהילה מגובשת ומשתפת, והכנס הזה מהווה את ההוכחה לכך", כך אמר יזם הכנס, קובי סלע, מנכ"ל Web Media Group.

סלע דיבר בפתח Press for Word – כנס הוורדפרס והדיגיטל השנתי. הכנס נערך היום (ד') באולם אירועים LAGO בראשון לציון. בכנס, בשיתוף ובהפקת אנשים ומחשבים, השתתפו מאות מקצוענים בתחום פיתוח, עיצוב, הקמת אתרים וניהול תוכן.

לדברי סלע, "הכנס משלב בין סוגי משתתפים שונים: נותני שירותים, מפתחים, מעצבים, בעלי סוכנויות אתרים, וסוכנויות דיגיטל. חשוב לכולנו ללמוד להתמקצע. קהילת הוורדפס בעולם נעה קדימה, יש ביקוש גדול מבעבר לתחום, ואנו חשים בכך, עם פרויקטים גדולים שאנו עורכים".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

"אם פעם היו מפחדים מוורדפרס", אמר סלע, "הרי כיום הפחד התפוגג. במקביל, גם ההיצע לתחום גדל, יש הכשרות ולימודים לתחום, ואלה הם חלק מתהליך הגשת וורדפרס לקהילה. וורדפרס תופסת תאוצה, ובשנים האחרונות היא מערכת ניהול התוכן המובילה בעולם – יותר מרבע מהאתרים בעולם משתמשים בממשק זה".

סלע סיכם באומרו כי "זה הכנס השני שלנו, ואני מקווה כי הוא יהווה את תחילתה של מסורת קבועה".

מני בן עדי, מנכ''ל בן עדי ניו מדיה. צילום: נתנאל קרייף

מני בן עדי, מנכ"ל בן עדי ניו מדיה. צילום: נתנאל קרייף

מני בן עדי, מנכ"ל בן עדי ניו מדיה, תיאר כיצד ניתן להפיק יותר מהפרסום בפייסבוק (Facebook). הוא אמר כי "על מנת להגיע להמרה, משמע שהגולשים ייכנסו לפרסומות ויבצעו אינטרקציה, ולהשתמש בכלים מתקדמים – נדרש להבין את התהליך. ברשתות החברתיות, אנשים נחשפים למידע על מוצר או שירות באופן אקראי – זה לא כמו חיפוש בגוגל (Google)".

לדבריו, "אף שהשיח הוא על מסחר מקוון, לעתים צריך לדבר על תוכן. ה-'מה' חשוב לעתים יותר מה-'איך'. אחד הדברים שפייסבוק מאוד מתמקדת בהם הוא עולם המובייל. פייסבוק רוצה ומעודדת אותנו לחשוב במובייל. היא גורסת כי על התוכן להיות ורטיקלי, כי אנשים צופים בו במובייל. היא משכנעת אותנו להשתמש בתוכן, כדי לעודד שימוש במסחר מקוון".

על פי בן עדי, "עלינו להבין כי אם אנו לא גורמים לגולש לעצור בזמן הגלילה בפיד ולעשות אינטראקציה עם התוכן שלנו – אז הדרך להמרה תהיה קשה".

הוא סיים בציינו כי "מה שיגרום לגולש להגיע להמרה זה התוכן. עליכם להבין כי היכולת להראות תוכן לאותם אנשים – היא קריטית. פייסבוק היום מאפשרת לנו 'לצבוע' את הקהל לפי התנהגותו ברשת החברתית. זהו קהל מאד איכותי. יש כיום כלים לייצור תוכן בפעילות סדירה בתוך פייסבוק, אלה כלים קריטיים להוזלת עלויות ולהגדלת ההמרות".

מרים שווב, מייסדת הסטארט-אפ Strattic. צילום: נתנאל קרייף

מרים שווב, מייסדת הסטארט-אפ Strattic. צילום: נתנאל קרייף

מרים שווב, מייסדת הסטארט-אפ Strattic, אמרה כי הסיבות לעובדת היות הוורדפרס נפוץ, נעוצות בכך ש-"ניתן לערוך עימה שימושים רבים, היא גמישה ויש לה תכונות פונקציונליות רבות. מדובר בתוכנה הפועלת בקוד פתוח, אולם נדרשת מידה מסוימת של ידיעת קוד. וורדפרס בנויה על קוד פתוח, המאפשר התאמה אישית ושימוש בפלאגינים מגוונים בהתאם לצורך האתר".

שווב סיימה את דבריה בהצגת אתר מבוסס וורדפרס, בשם קשרים: זהו פורום נשי לעבודה ולתעסוקה, להעצמה ולרישות של נשים חרדיות בעולם העבודה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים