"ארגון דיגיטלי הוא זה המצליח לתרגם את המהפכה הטכנולוגית לצמיחתו"

כך אמר מוטי גוטמן, מנכ''ל מטריקס ● לדבריו, "מצבם של המנמ''רים נהיה מאתגר יותר בארגונים, זאת בשל הרצון של ההנהלות לספק ללקוחותיהם יותר שירותים דיגיטליים"

מוטי גוטמן, מנכ''ל מטריקס. צילום: ליאת מנדל

"כולם מדברים על כך שארגונים נדרשים להפוך עצמם לדיגיטליים, אבל חלוקים לגבי ההגדרה. אני מתחבר להגדרה שקבעה Capgemini, לאחר שבחנה ארגונים רבים שעשו זאת. ארגון דיגיטלי הוא זה שהצליח לתרגם את הצלחתו לרווחים, להגדלת שווי שוק ולגידול בהכנסות". כך אמר מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס.

גוטמן דיבר בכנס BMC Day Israel – where IT goes Digital. את הכנס ערכו היום (ג') מטריקס ו-BMC, בהפקת אנשים ומחשבים, במרכז כנסים LAGO ראשון לציון, בהשתתפות מאות מלקוחות החברה בארץ. את המליאה המרכזית הנחה יורם אלול, מנהל אזורי BMC. אורח הכבוד היה בוב ביצ'אמפ, מנכ"ל החברה.

על פי גוטמן, "מצבם של המנמ"רים נהיה מאתגר יותר בארגונים. זאת, בשל הרצון של הנהלות הארגונים לספק ללקוחותיהם יותר שירותים דיגיטליים. זהו תהליך חוצה מגזרים. מנגד, יש דרישה ל-'עשה יותר (IT) בפחות (הוצאות)'. למצב מאתגר זה נוספת הדרישה להאצת ההספקה של השירותים והמוצרים".

האתגר, אמר גוטמן, "הוא איך לנהל את הסביבות החדשות בצורה שקופה – מה שדורש יותר אוטומציה בתהליכים, ופה נכנסת BMC לתמונה".

על פי גוטמן, "יש לנו שותפות ארוכת שנים עם BMC, יש לנו עסקים טובים בתחום בישראל. BMC, שאיתה אנו צועדים תקופה ארוכה, מציעה אוסף של כלים ופתרונות המאפשרים לארגון לענות על שלל האתגרים – ולהצליח".

גוטמן סיים בציינו כי "אנו במטריקס מייצגים לא מעט חברות בישראל. חלק מרמת השירות מושפעת ממערכת היחסים עם הספקים, מאיכות השירות ומהיכולת להציע פתרונות. כל אלה חשובים לא פחות מהרמה המקצועית. כך, בשנה החולפת נוספו לנו תריסר לקוחות חדשים בעולמות הענן של BMC. למטריקס יש כוח מכירה גדול, תמיכה מקומית בעברית במוצרי BMC, ויכולות הטמעה. על בסיס יכולות אלו נקדם את תחום ניהול הארגון הדיגיטלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים