טופ רמדור רכשה את פעילות החברות גור ישי ובנייה ואינטרנט תמורת יותר ממיליון שקלים

במסגרת הרכישה יצטרפו העובדים לפעילות חטיבת ההנדסה והאיכות של טופ רמדור ● אלכס שגיא, מנכ"ל שתי החברות, ינהל את פעילות חטיבה זו בחברה הרוכשת

פתרון מגובש וכולל. דרור שגב. צילום: שי דשבסקי

טופ רמדור (top ramdor) רכשה את פעילות התוכנה של גור ישי ובנייה ואינטרנט, העוסקות בתחום פתרונות מחשוב הנדסי, ניהול פרויקטים, והבטחת בקרת איכות. היקף הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על יותר ממיליון שקלים.

יצוין כי טופ רמדור, מקבוצת טופ, מפתחת מוצרי תוכנה לענף הפרויקטים ההנדסיים. מחזור ההכנסות של שתי החברות הנרכשות עומד על כמה מיליוני שקלים בשנה. במסגרת הרכישה יצטרפו העובדים לפעילות חטיבת ההנדסה והאיכות של טופ רמדור. אלכס שגיא, מנכ"ל שתי החברות, ינהל את פעילות חטיבה זו בחברה הרוכשת.

בנוסף, טופ רמדור רכשה מהחברות מערכת כוללת לניהול הנדסי, המהווה השלמה טכנולוגית לפתרון הבטחת האיכות שלה. המערכת, בעלת ממשק גרפי ויזואלי, מתממשקת גם למובייל ומאפשרת את הצגת מרחב הפרויקט בחתכים שונים לצורך תמונת מצב עדכנית בכל עת, לווידוא של איכות הפרויקט. כך, המערכת הכוללת שתספק טופ רמדור תאפשר ניהול של כלל תהליכי הפרויקט, החל בניהול תקציב, מכרזים, כתבי כמויות, מחירים, חוזים וחשבונות, לוחות זמנים, איכות, אחזקה, אי-התאמות, יומני עבודה, סיכומי ישיבות, וכל הדרוש להתנהלותו התקינה של פרויקט הנדסי על כל שלביו.

לדברי דרור שגב, מנכ"ל טופ רמדור, "מדובר ברכישה אסטרטגית המשלימה את הפעילויות הקיימות לכלל פתרון מגובש לתועלת לקוחות החברה. תחומי פתרונות התוכנה והמובייל שרכשנו, מהווים השלמה אידיאלית לאלה שאנו מציעים ללקוחות בתחום בקרת והבטחת האיכות בפרויקטים הנדסיים נרחבים".

עוד מוסיף שגב, "צפינו מגמת צמיחה בישראל בדרישה לניהול בקרה והבטחת איכות, אשר נגזרת מהתקנים (ת.י) ומדרישות ספציפיות של מזמינים, כמו גם אחריות גוברת מהקבלנים לבצע את כל הפעילויות הנדרשות על מנת לעמוד ברמת האיכות הזו".

אלכס שגיא, המנכ"ל של החברות נרכשות הוסיף כי "היום יש הרבה יותר עניין והתמקדות בתחום האיכות בפרויקטים ההנדסיים. החיבור עם טופ רמדור וסל הפתרונות שלה יביא לכך שנוכל לשפר משמעותית את תחום זה בארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים