אלעד מערכות תסייע במימון קייטנה למען המטופלים בשיבא תל השומר

המהלך הוא חלק מפעילותה של החברה למעורבות בקהילה ואחד מפרויקטים רבים אליהם נרתמים הארגון ועובדיו

רגעים של אושר והנאה. ילדי עמותת אור מנחם

אלעד מערכות תוכנה, ארגון המפתח תוכנות לארגונים ומספק שירותי IT, סייע במימון כספי להפקת והפעלת קייטנת הקיץ של ילדי עמותת אור מנחם, המסייעת לילדים חולים במחלות קשות וגם לבני משפחתם.

המהלך הינו חלק מפעילותה של אלעד מערכות למעורבות בקהילה והינו אחד מתוך פרויקטים רבים אליהם נרתמים החברה ועובדיה.

החיבור המיוחד מעניק לילדים המטופלים אפשרות ליהנות בימי הקיץ מקייטנה ייחודית המשלבת פעילויות, סיורים ורגעים של אושר והנאה. הקייטנה כללה ליווי צמוד של מתנדבי העמותה לצד שמירה על צורכיהם הרפואיים של הילדים.

להפיץ את בשורת הנתינה

"אנו שמחים להיות חלק ולתרום למערך הפעילות עבור ילדי עמותת אור מנחם", אמרה ענבל סינמן, סמנכ"ל משאבי אנוש באלעד מערכות. "חודשי הקיץ והחופש הגדול מקשים על התנהלות המשפחה ההורים, האחים והאחיות והילדים החולים עצמם, ופעילות כדוגמת קייטנה הינה מבורכת עבורן. אנו שמחים לשתף פעולה עם הצוות המקצועי ומערך המתנדבים המסור של העמותה אשר מכוונת כל כולה למען הילדים ומשפחותיהם".

הוסיף לדבריה יואש טרוקמן יו"ר אלעד מערכות, ואמר כי "שמנו לנו כמטרה להפיץ את 'בשורת הנתינה', לרתום ולעודד כל אדם באשר הוא, לקחת חלק בעשייה ולהתהלך עם לב פתוח עבור אלו הזקוקים יותר מכל לחמלה ואהבה".

לדברי חגי שוורץ, מנהל עמותת אור מנחם, "מתנדבי אור מנחם דואגים ללוות את הילדים ובני המשפחה בעת הטיפול, בעת שהותם בבית החולים, וכן לספק להם רגעים של אושר וכיף שנותנים להם כוח להמשיך להילחם על החיים שלהם. תודות לתרומה של אלעד מערכות אנו יכולים להמשיך ולפעול לקידום הקייטנה ולשמח את הילדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים