רד תרמה מלגות בהיקף 72 אלף שקלים לסטודנטים למדעי המחשב

את המלגות קיבלו 12 סטודנטים מהמכללה האקדמית תל-אביב-יפו, והן ישמשו בחלקן למימון שכר לימוד ובחלקן לסיוע בהוצאות המחייה של המקבלים

זהר זיסאפל, דניאלה אילן והסטודנטים. צילום: יח"צ

רד, העוסקת בפתרונות תקשורת לחברות תשתיות וחשמל, המשיכה גם השנה במסורת בה החלה לפני מעל לעשור ותרמה מלגות לימוד בהיקף של 72 אלף שקל ל-12 סטודנטים הלומדים במגמה למדעי המחשב באקדמית תל-אביב-יפו.

המלגות ישמשו בחלקן למימון שכר לימוד, ובחלקן לסיוע בהוצאות המחיה של מקבלי המלגות.

באירוע חלוקת המלגות לקחו חלק מהצד של רד זהר זיסאפל, ממייסדי רד וקבוצת רד-בינת ודניאלה אילן, סמכ"לית משאבי האנוש של רד, ומהמכללה השתתפו בין השאר, פרופ' שלמה בידרמן, נשיא המכללה ופרופ' גדעון דרור, ממלא מקום דיקן בית הספר למדעי המחשב.

בדבריו לסטודנטים אמר זיסאפל כי הוא רואה בהם את ממשיכי הדרך של הענף, והדגיש כי הוא מצפה להשתלבותם המהירה בתעשיית הטכנולוגיה הישראלית, המשוועת לאנשים מוכשרים. "אני בטוח שכשיגיע הזמן ותתפסו עמדות בכירות בתעשייה, לא תהססו גם אתם להעניק מלגות לצעירים ולמצטיינים".

מתן המלגות הוא חלק מתפיסת העולם של רד, הדוגלת במתן עזרה לקהילה. בנוסף למכללה, פרויקט הסטודנטים מקבלי המלגות כולל מוסדות נוספים להשכלה גבוהה: הטכניון, אוניברסיטת תל-אביב ואוניברסיטת בן גוריון באמצעות פרויקט אופקים להיי-טק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים