"הצונאמי הדיגיטלי ממנף את המעבר של ארגונים לענן"

"השימוש בענן הציבורי יותר מהכפיל את עצמו בשנתיים האחרונות, אך בישראל הנושא קצת יותר מאתגר, בייחוד בשוק הפיננסי, שמתמודד עם רגולציות מחמירות בתחום", אמרה גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1

גילי שלזינגר, סמנכ''לית השיווק של One1 ומנהלת One1Start. צילום: ניב קנטור

"הצונאמי הדיגיטלי, שאנחנו נמצאים במהלכו, ממנף את המעבר לענן של ארגונים ואת המכירות של פתרונות הענן בישראל", אמרה גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1, בכנס של פורום המנכ"לים והמנמ"רים C3 מבית אנשים ומחשבים, שנערך באחרונה ביוהנסבורג.

היא איששה את טענתה במשאל אונליין שערכה במהלך הרצאתה בקרב משתתפי הכנס. לדבריה, "השימוש בענן הציבורי יותר מהכפיל את עצמו בשנתיים האחרונות, אך בישראל הנושא קצת יותר מאתגר, בייחוד בשוק הפיננסי, שמתמודד עם רגולציות מחמירות בתחום".

שלזינגר הייתה בין דוברי המפתח בכנס. האירוע כלל שני ימי דיונים, שבמהלכם נישאו הרצאות של מנכ"לים ומנמ"רים חברי הפורום וארבעה מושבים, שעסקו ברגולציה, סייבר, רשתות חברתיות והתפוצצות המידע. מנחי הכנס היו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ורונן זרצקי, יו"ר הפורום ומנהל התכנים של הכנס. יום הדיונים השני התקיים בקמפוס המפואר של Dimension Data, שבו התארחו המשתתפים כאורחים של MedOne, שמיישמת את פתרונות הענן של ענקית המחשוב הדרום אפריקנית בישראל.

לדברי שלזינגר, "אנחנו נמצאים בעידן מאתגר, שבו הלקוחות קובעים לעתים קרובות את סדרי העדיפויות של השקעות ה-IT שמבצעים הארגונים".

השקתם שירותים לא בשלים? צפו לתגובות בהתאם

"זהו עידן שבו בכל דקה נכתבים 3.3 מיליון פוסטים בפייסבוק (Facebook) ו-29 מיליון הודעות בווטסאפ (WhatsApp), ומתבצעים 3.8 מיליון חיפושים בגוגל (Google). מדובר בגידול של מאות אחוזים מהשנים הקודמות", אמרה שלזינגר.

היא ציינה שכל התעבורה הזאת נעשית בענן הציבורי. לדבריה, "הלקוחות נחשפים במהירות לשירותים חדשים שארגונים מציעים להם, כגון בוט במסנג'ר, ובמידה שמדובר בשירותים לא טובים – מיד מתפרסם פוסט שלילי עליהם בפייסבוק, שלא לומר פוסטים שליליים. יתרה מזאת, ארגונים גדולים מתפתים לעתים להשיק שירות לא בשל – והתגובות לא מאחרות להגיע".

שלזינגר הרחיבה על הפעילויות של One1 בנושא: "החלטנו להתמקד במספר תחומים צומחים בפתרונות בענן, כגון CRM ,Omni Channel, הלקוח, משאבי אנוש, אוטומציה של השיווק ו-ERP. רכשנו חברות שמתמחות בתחומים האלה והשקנו שיתופי פעולה, לדוגמה עם Live Person. בנוסף, הקמנו יחידה למתן שירותי תשתית כשירות (IaaS) ופלטפורמה כשירות (PaaS), שנותנת פתרונות לעשרות לקוחות. בעקבות זאת, הצלחנו להכפיל את המכירות שלנו בתחום הענן".

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים