בעקבות האיומים: אולפני סוני ביטלו את עליית הסרט The Interview

מהחברה נמסר כי הסרט, שהיה אמור לעלות לאקרנים בשבוע הבא, לא יוצג ● אולפני סוני קיבלו איומים בטרור נגד בתי הקולנוע שיקרינו את הסרט וסבלו ממתקפות סייבר

כרזת הסרט The Interview

סוני (SONY) הודיעה כי הסרט The Interview, שאמור היה לעלות לאקרנים בארצות הברית בחג המולד (25 בדצמבר), לא יגיע לבתי הקולנוע. זאת, בעקבות מתקפות הסייבר שהיו באחרונה על האולפנים ואיומים במתקפות טרור על בתי קולנוע שיקרינו את הסרט.

על פי ידיעות שפורסמו בתקשורת האמריקנית, בין השאר בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) ובניו-יורק טיימס (New York Times), מצאו סוכנויות הממשל של ארצות הברית ראיות הקושרות בין המתקפות המקוונות על האולפנים לצפון קוריאה.

"צר לנו מאוד על המאמצים שנעשו למנוע את הפצת הסרט ולפגוע בחברה שלנו, בעובדינו ובציבור האמריקני", מסר דובר אולפני הקולנוע של סוני. הוא הוסיף כי בסוני מבינים את החששות של הבעלים של אולמות הקולנוע לשלום אנשיהם.

עובדים בחברה היפנית קיבלו בסוף השבוע מכתבי איום באי-מייל. על המכתבים הייתה חתומה קבוצת GOP (ר"ת Guardians of Peace), שנתפסת כקשורה לממשל הצפון קוריאני. אותה קבוצה השביתה את מערכות המחשב של האולפנים ופרסמה מסמכים חסויים ותכתובות מביכות.

על פי ההשערה שהועלתה, המתקפות קשורות לסרט The Interview, שמוגדר כקומדיה ועוסק בניסיון של ה-CIA להתנקש בחייו של מנהיג צפון קוריאה, קים ג'ונג און. במכתב שנשלח למזכ"ל האו"ם כינתה הממשלה בפיונגיאנג את הסרט "עידוד בוטה לטרור והכרזת מלחמה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים