האוהדים מאושרים, תנו להם לשתף

קהילת הבודקים של אפלאוז מספקת בדיקות חווית משתמש עבור פלטפורמת יצירת התוכן לאוהדים של הספורט-טק הישראלית Minute Media

אוהדים. צילום: Shutter Stock

Minute Media מפתחת טכנולוגיה המאפשרת לאוהדים ליצור, לפרסם ולשתף תכני ספורט. מדובר בגישה חדשה ליצירת תוכן, שבה יכול האוהד ליצור ולשתף תכני מולטימדיה, סרטוני וידאו, כתבות ותמונות, ובאמצעותם להעביר את החוויה ואת התחושות מאחורי הקלעים מהזווית האישית שלו.

החברה, שנוסדה בשנת 2011, פעילה ברחבי העולם. היא מציעה את שירותיה ב-12 שפות שונות ומכסה אירועי ספורט בכ-20 מדינות באמצעות שלושה מותגים מובילים: 90min לעולם הכדורגל; 12up לספורט אמריקני ו-DBLTAP לעולם הגיימינג והספורט הדיגיטלי.

אפלאוז (Applause), המספקת פתרון פורץ דרך לביצוע בדיקות איכות ובדיקת חווית משתמש באמצעות CrowdTesting, מספקת בדיקות חווית משתמש עבור Minute Media תוך תמיכה בשפות שונות ובממשקים שונים ועל ידי כך מסייעת ל-Minute Media להבטיח את נוחות השימוש בממשק וחוויה ללא תקלות לכל משתמשי הקצה במדינות השונות.

Minute Media, באמצעות שימוש בקהילת הבודקים של אפלאוז, הזמינים ביותר מ-200 מדינות שונות, יכולה בצורה אידיאלית לבדוק את מסוגלותם לתמוך במגוון הרחב ביותר של מכשירים, מערכות הפעלה, דפדפנים, רשתות וחיבורים שקיימים במדינות שונות. אפלאוז מבטיחה כיסוי מקסימלי שמסייע לוודא כי השירות יונגש בבירור ובאופן נוח לכל משתמש בכל העולם.

אפלאוז

אפלאוז

חווית משתמש אידיאלית לכל משתמש, בכל שפה ובכל מכשיר

האתרים והאפליקציות של Minute Media פותחו על ידי צוות הפיתוח בישראל והם תומכים במגוון רחב של ממשקי דסקטופ ומובייל ומיועדים לכל סוגי המשתמשים המפוזרים ברחבי העולם אשר דוברים שפות שונות. לכן, בדיקת חווית המשתמש שחווה לקוח הקצה אינה משימה פשוטה.

חווית משתמש אידיאלית לכל משתמש, בכל שפה ובכל מכשיר, היא הגורם המכריע בעבור משתמש הקצה וזאת מכיוון שמשתמש שלא נהנה מהשימוש במוצר מסוים, לא יחזור להשתמש בו שוב. לכן הבדיקות המתמידות בכל גירסה חדשה ובכל שינוי בפלטפורמה, הן אלו שיבטיחו את ההצלחה של המוצר.

"כאשר אנחנו מחליטים על סבב של בדיקות, הזמינות המקסימלית של אפלאוז עוזרת לנו להבטיח את המסוגלות לבצע זאת עוד באותו היום. חשוב מכך, זמינות זו מסייעת לנו להבטיח נגישות לכל סוגי המכשירים, בין אם אלו מכשירים מאוד ישנים או הכי חדשים, במדינות הכי אקזוטיות בעולם או במוכרות ביותר", כך אמרה נוי אטיאס, דירקטורית לבדיקת איכות והצלחת לקוח (Director for QA & Customer Success) בחברת Minute Media.

היא מוסיפה: "השירות שאנחנו מציעים הוא חינמי לחלוטין, החל מהכתיבה שנוצרת על ידי המשתמשים, הצריכה של התוכן בחינם וכך גם העריכה שנעשית על ידי הצוות. לכן הרווח שלנו מגיע מפרסומות, דבר שמכריח אותנו להבטיח שהממשקים עובדים בצורה אידיאלית לכל משתמש, החל מפונקציונליות הממשק, כאשר כל מסך ממלא את תפקידו ועד וודאות שאנחנו לא פוגעים בחויית המשתמש עם הפרסומות. גם כאן אפלאוז עוזרת לנו לקבל חוות דעת מקצועית של הבודקים המוסמכים שלה, שמבטיחה שמשתמש הקצה יהיה מרוצה".

מארק גרנות, סגן נשיא ומנכ"ל אפלאוז ישראל,  אמר: "חברת Minute Media היא פלטפורמה ענקית שפעילה ברחבי העולם ומכסה אירועי ספורט בכ-20 מדינות שונות בעבור קהלים שונים, מכשירים שונים ובשפות שונות. אנחנו שמחים שקהילת המומחים של אפלאוז מאפשרת להם להבטיח שחווית המשתמש שהם מספקים למשתמש הקצה תהיה אידיאלית בעבור כל משתמש בכל מקום".

למידע נוסף והשארת פרטים:  אפלאוזMinute Media

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים