אדובי רכשה את מגנטו בעסקה בשווי 1.68 מיליארד דולר

הרכישה אמורה לסייע לענקית התוכנה בתחום המסחר, להפוך אותה לספקית של שירותי CRM הוליסטיים, ולאפשר לה "לשמור את חוויות הלקוח לאורך כל המסע שלו", כך הסביר בראד רנצ'ר, סגן נשיא ביצועי ומנכ"ל חטיבת החוויה הדיגיטלית באדובי

שירות חדש. אדובי.

אדובי (Adobe) רכשה את חברת מגנטו (Magento) בעסקה ששוויה 1.68 מיליארד דולר.

מדובר בעסקה שמטרתה, מבחינת אדובי, לחזק את הכלים שהיא מעניקה באמצעות פלטפורמת חוויית הלקוח שלה, והמאפשרים לאסוף נתונים מתוך הארגון וגם מחוץ לו על לקוחות החברה, ולא משנה אם מדובר בקשרי B2C או B2B.

לפי הערכות האנליסטים, מדובר בעסקה שעוזרת לאדובי למלא חור מסוים בפלטפורמת העסקים המקוונת שלה, וכעת יש לה כלים שיוכלו לאפשר לה להתמודד עם חברות אחרות בשוק, שמעניקות שירותי CRM המתמקדים בהיקף המלא של השימושים: שיווק, מכירות ושירות, ובאמצעות הענן, ותוך הצגת כל המהלכים אשר להם נזקקים הלקוחות בכדי להתחיל ולסגור עסקה באותה פלטפורמה.

מגנטו, לדבריה, מציעה מגוון רחב וגמיש של אלפי הרחבות מוגדרות מראש לתחומים כמו תשלומים, משלוחים, מיסוי וגם לוגיסטיקה, כך שעסקים יכולים במהירות לבנות את המודל המסחרי לו הם זקוקים עם יכולות שמתאימים בדיוק לצרכים הייחודיים שלהם.

לאדובי ומגנטו יש כבר מספר לקוחות משותפים וביניהם קוקה קולה (Coca Cola), נסטלה (Nestle) וורנר מיוזק (Warner Music). לאחר סיום הרכישה ימשיך מארק לאבל, מנכ"ל מגנטו, לעמוד בראש החברה הנרכשת, שתשמש כקבוצה בחטיבת החוויה העסקית הדיגיטלית של אדובי.

"אדובי היא החברה היחידה המובילה בתחומים יצירת תוכן, שיווק, פרסום ואנליטיקה, וכעת היא תוביל גם בתחום המסחר – זה יאפשר לשמור את חוויות הלקוח לאורך כל המסע שלו. שיבוץ המסחר בענן של אדובי מאפשרת לנו להפוך כל רגע לאישי וכל חוויה לכזו שיכולה למכור", אמר בראד רנצ'ר, סגן נשיא ביצועי ומנכ"ל חטיבת החוויה הדיגיטלית באדובי.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים