תוכן שיווקי

AOC ממשיכה להוביל את ענף הגיימינג ותעניק חסות באליפות הישראלית

לדברי עמרי לוין, נציג AOC בישראל, "בשנתיים האחרונות אנו עדים לפריצה של תחום הגיימינג למיינסטרים הישראלי, בדומה למה שקרה כבר לפני עשור במערב אירופה"

13/08/2017 14:18
עמרי לוין, נציג AOC בישראל. צילום: יח"צ

השנה היא שנת 2017, ובישראל יש קצת יותר מ-950 אלף גיימרים. נתון זה, שאולי יפתיע רבים, מעיד על צמיחה בקרב אחד מענפי הספורט שתופסים יותר תאוצה מכל ענף אחר שתוכלו לדמיין: Esport. מדובר בתחום עם הצמיחה הכי משמעותית בשנים האחרונות המגלגל בעולם מאות מיליארדי דולרים בשנה, אף יותר ממה שמגלגלת תעשיית הקולנוע של הוליווד.

בשנים האחרונות יצרניות הציוד ההיקפי מגלות עניין רב בשוק בישראל עקב צמיחה משמעותית בקהילת הגיימינג בארץ, ולה צורך ממשי במוצרים איכותיים בעלי ביצועים גבוהים. כבר היום ניתן למצוא שלל חברות המייצרות מגוון מכשירים וציוד נלווה המיועד באופן פרטני לגיימרים, ציוד אשר הולך ומשתכלל מרגע לרגע, ככל שעולה הדרישה – ממסכי מחשב מתקדמים ועד מקלדת מתקדמת.

אחת החברות הגדולות בתחום, שהחלה לייצר קו מוצרים המיועד לקהילת הגיימרים בעולם, היא AOC, החברה בת של TPV Technology, יצרנית ה- LCD הגדולה בעולם.

לדברי עמרי לוין, נציג AOC בישראל, "אם בעבר תחום זה היווה נישה קטנה למקצוענים ול-"משוגעים לדבר", הרי שבשנתיים האחרונות אנו עדים לפריצה של תחום הגיימינג למיינסטרים הישראלי, בדומה למה שקרה כבר לפני עשור במערב אירופה."

מסכי AG251FZ. צילום: יח"צ

מסכי AG251FZ. צילום: יח"צ

באליפות הגיימינג הגדולה ביותר בארץ, שתתקיים בין התאריכים 15-17 באוגוסט השנה, תעניק גם השנה AOC חסות לאירוע, במסגרתו תעמיד AOC לרשות המתחרים שלל מסכים מסדרת ה-AGON לגיימרים, מסוג AG251FZ על מנת לאפשר להם את חוויית הגיימינג המקצועית והטובה ביותר.

עם מסך בגודל 25 אינץ' ב-Full HD TN (פורמט 16:9, 1080X1920), דגם ה- AOC AGON AG251FZ הוא לא רק עוד בחירה אטרקטיבית לשחקני Esport שבסך הכל רוצים מסך גדול יותר מפאנל ה-24 אינץ' הטיפוסי.

עם קצב רענון של 240 Hz וזמן תגובה שעומד על 1 ms, מתאפשר משחק חלק במיוחד עם גרפיקה ללא עיוותי תנועה כל העת, גם בסצנות עם תנועות מהירות. בנוסף, Adaptive-Sync מסנכרן את הצג לכרטיס המסך התואם, זאת על מנת למנוע קריעות וגמגומים במסך.

יתרון משמעותי בזמן משחק תחרותי

שחקנים המחפשים מקסימום תגובתיות יהנו מה-Low Input Lag Mode של AOC, העוקף את רוב עיבודי הוידיאו הפנימיים. כך, יכולים השחקנים לראות את תגובת המקשים על המסך באופן מיידי, דבר שהופך ליתרון משמעותי בזמן משחק תחרותי.

כמו כל מסכי סדרת ה-AGON, דגם ה- AG251FZ מגיע עם מבחר של מאפייני פרימיום המגבירים את רמת הנוחות, הבריאות והביצועים אצל גיימרים מקצועיים. מתוך מאפיינים אלה, ניתן למצוא את מחזיק האזניות הנשלף, בסיס המסך עם אופציות הכוונון לפנים, לאחור, סיבוב, וגובה (כולל מד גובה), וידית נשיאה לאחיזה קלה ונוחה.

יותר מכך, טכנולוגיית ה-Flicker Free של AOC מפחיתה הבהובים כדי למנוע עייפות של העין בזמן משחק ממושך, דבר שיתגלה כנחוץ במיוחד בזמן התחרות.

על מנת להתאים את התמונה המוצגת למשחקים ספציפיים, דגם ה-AG251FZ מציע גם מגוון של מצבי משחק שונים (e.g. for FPS, racing and RTS titles) כמו גם את אופציית ה-Shadow Control על מנת להאיר אזורים כהים במיוחד מבלי להשפיע על יתר המסך. בנוסף, שלט ה-QuickSwitch המחובר למסך מאפשר התאמה קלה ופשוטה של כל ההגדרות תוך כדי עבודה.

מחירו של מסך ה-AG251FZ עומד כיום על 1,999 שקלים, וניתן להשיגו בחנויות המחשוב המובילות, וכן בביתן התערוכה של AOC במשך ימי התחרות.

לחצו כאן לפרטים נוספים על אליפות ישראל בספורט אלקטרוני.

אירועים קרובים