תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CHATBOT SUMMIT, יום ג' 22 בנובמבר, דייויד אינטרקונטיננטל

"השנה הקרובה תהיה שנת הפריצה של בוטים בעולם ה-e-Commerce"

14/11/2016 08:37
רן צפוני, מייסד-שותף ומנכ"ל Mmuze

כתב: בן פלד

לקראת כנס Chatbot Summitרן צפוני, מייסד-שותף ומנכ"ל של סטארט-אפ הצ׳ט בוטים Mmuze, מספר על פתרון החברה שלו, תרומתו והישגיו.

בעברו היה צפוני סמנכ"ל פיתוח ומנהל מחלקת פריסיילס בחברות בינלאומיות מצליחות כמו Sungard ו-MediaMind.

מהו הפתרון אותו מציעה Mmuze?
"Mmuze הופכת את אפליקציית המסג'ינג לערוץ מכירת מוצרים מוביל עבור חנויות ברשת. Mmuze רובוט-צ'ט (chatbot) מסופק כשירות (bot-as-a-service) ומאפשר לחנויות ברשת להציע חוויית שיחה אישית למטרת חיפוש וקניית מוצרים, בדיוק כמו שמוכר יכול להציע ללקוח מתעניין בחנות הפיזית.


"הצ'ט בוט של Mmuze בעל יכולת להבין את שפת הצרכן מצד אחד, להבין את קטלוג המוצרים של החנות והטרנדים בשוק מצד שני, ולבצע התאמה והמלצת מוצרים אופטימיליים. השוק הראשון בו Mmuze פועלת הוא חנויות המוכרות מוצרי אופנה. ל-Mmuze מספר לקוחות בארצות הברית, בהם מותגי אופנה וקמעונאיים מובילים".

מהם ההישגים של Mmuze עד כה?
"Mmuze פועלת בשוק ה-e-Commerce בשנים האחרונות תוך כדי עבודה עם לקוחות ושותפים בינלאומיים, ובעלת טכנולוגיה ייחודית שזכתה בפרסים ותחרויות שונים בארץ ובעולם. Mmuze נבחרה לאחד מ-10 הצ'ט בוטים הפופולרים בעולם בספטמבר 2016 על ידי Chatbots Magazine  ו-Botlist. ל-Mmuze לקוחות משמעותיים בשלבי הטמעה שונים של הצ'ט בוט".

על מה אתה מתכנן לדבר ב-Chatbot Summit?
"אני משתתף בפאנל של bot ו-e-Commerce, ואתמקד בלתאר את ההזדמנות האדירה של הבוט לשוק e-Commerce גם עבור הצרכנים וגם עבור העסקים, בסטטוס של השוק מבחינת בשלות ואימוץ הבוטים, כולל האתגרים הראשוניים בהשגת לקוחות והטמעה".

מהי התחזית שלך לתחום לשנה הקרובה ולשלוש שנים קדימה?
"השנה הקרובה תהיה שנת הפריצה של בוטים בעולם ה-e-Commerce, בה יתחילו להצטבר סיפורי לקוח המוכיחים את הערך לצרכן והפוטנציאל הפיננסי לאקו-סיסטם".

"זה יתבטא גם בעוד חנויות שירצו לאמץ את הפתרון הזה כדי להישאר תחרותיים ולתת את האפשרות לצרכנים שלהם, ומצד שני יעודד השקעות משמעותיות בסטארט-אפים בתחום, כולל פעילות M&A מצד השחקנים הגדולים".

"דוגמאות ראשונות כבר נראות בשטח כולל הרכישה של הימים האחרונים של Fluid על ידי יבמ (IBM). הפוטנציאל בעוד שלוש שנים לאחר שגם החוויה שמספקים הצ'ט בוטים תשתפר משמעותית וגם הצרכנים יהיו מודעים לאפשרות החדשה לחיפוש וקניית מוצרים – שהצ'ט בוט ייהפך לערוץ מכירות משמעותי ונתחיל לראות את הדור הבא של החנויות ברשת שהופכות למותאמות-אישית לחלוטין, ומבוססות רק על חוויית conversational commerce ללא הצורה הסטטית של האתר כפי שהיא קיימת היום.

אירועים קרובים