תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT, יום ג' 15 בנובמבר, LAGO

"המוצרים הייחודיים של קומוולט לעולם ניהול המידע מספקים ללקוחותינו פתרון מקצה לקצה"

27/09/2016 13:11
ירון סעדתי, סמנכ"ל המכירות של דורקום. צילום: יח"צ

לקראת כנס הלקוחות השנתי של קומוולט (Commvault), ירון סעדתי, סמנכ"ל המכירות בדורקום, מספר על שיתוף הפעולה המוצלח של קומוולט ודורקום.

הצג את דורקום.
דורקום היא אחת החברות הוותיקות בשוק ה-IT הישראלי. החברה עובדת כספקי פתרונות תשתיות מחשוב במגזרים שונים של לקוחות. סוג אחד הוא לקוחות אנטרפרייז כגון ממשלת ישראל, המשטרה, משרד הבטחון, התעשיות הביטחוניות, התעשיות האזרחיות, חברות היי-טק וחברות טלקו".


"דורקום מספקת פתרונות תשתיתיים כגון: פתרונות ענן פרטי והיברידי, אחסון וגיבוי, המשכיות עסקית, וירטואליזציה וכד', ובנוסף מבצעת פרויקטים רבים בארץ ובחו"ל".

הסוג השני שלקוחות שדורקום פועלת בהם הוא תחום ה-SME. לדברי סעדתי, "בשנים האחרונות תחום זה הולך ומתרחב בדורקום. בלקוחות אלו יש דרישות ייחודיות, מגוונות ומקיפות. דורקום מספקת פתרונות מקצה לקצה החל משלב הייעוץ, התכנון, הביצוע והתמיכה של פתרונות תשתית שירותים מנוהלים, גיבוי לענן וכד'".

תאר את הפעילות המשותפת שלכם עם קומוולט.
בדורקום הבחינו כי בשוק הישראלי יש דרישה לתוכנה לניהול המידע מקצה לקצה ובעלת יכולת לתת פתרון כולל לנושאי ניהול המידע והגיבוי, המשכיות עסקית והגנת המידע בארגון. אנו רואים  חשיבות רבה בהצלחת שיתוף הפעולה עם קומוולט".

"מאז חתימת ההסכם עם החברה, בוצעו פרויקטים מוצלחים בחברות וארגונים רבים כגון כתר פלסטיק, VonRoll ועוד. דורקום משקיעה מאמצים שיווקיים רבים כגון שולחנות עגולים המיועדים למגזרים שונים בכדי לחשוף את יתרונות פתרון ניהול האחסון והגיבוי של קומוולט".

מה לדעתך מבדל את קומוולט מחברות ופתרונות אחרים בשוק?
"הפתרונות היחודיים של קומוולט לעולם ניהול המידע מספקים ללקוחותינו פתרון מקצה לקצה, המספק גיבוי ואחסון של כל סוגי המידע בכל מקום בו הוא נדרש, החל מתחנת הקצה ועד הענן, ולכל אורך שלבי חייו של המידע, כל זאת תחת ממשק ניהול אחיד וללא תלות בספק חומרה".

מהם האתגרים הבולטים כיום בתחום הגיבוי והאחסון?
"השינויים הרבים המתרחשים בשוק בעת האחרונה מעצימים את התרחבות הדרישה לפתרונות ניהול מידע בענן לסוגיו השונים ויחד עם  הצמיחה המתמדת בנפחי המידע נוצרה הזדמנות אותה זיהתה דורקום זה מכבר בקרב לקוחותיה המבקשים לפשט את ניהול המידע, ומחפשים כלי שיאפשר להם לבצע גיבוי ושחזור, ארכוב, גיבוי בענן, רפליקציה ועוד תוך שימוש בפלטפורמה אחת".

בנוסף, כחלק מהשינוי, ארגונים רבים העושים שימוש בפתרונות גיבוי ותיקים ומוגבלים, מחפשים כיום פתרון מתקדם היכול לתת להם מענה לשנים רבות".

אירועים קרובים