משה זוארץ, מנכ"ל C-Data: "שנת 2014 הייתה לא קלה, אבל ידענו להגיע ליעדים שלנו"

הדברים נאמרו באירוע שותפים מיוחד לציון שש שנים להקמתה של חטיבת אבטחת המידע של החברה

22/02/2015 11:03
יניב ברזילי, מנהל חטיבת אבטחת המידע ב C-data

חטיבת אבטחת המידע של C-Data קיימה אירוע שותפים מיוחד לציון שש שנים להקמתה. הכינוס נערך במועדון זאפה בהרצליה ונכחו בו עובדי החברה ונציגים רבים של שותפיה לאורך הדרך.

את האירוע פתח מנכ"ל החברה, משה זוארץ, שבירך את הנוכחים: "חשוב לנו להודות לוונדורים ולשותפים שלנו. שנת 2014 הייתה לא קלה אבל ידענו להגיע ליעדים ולמטרות שהצבנו לעצמנו".

יניב ברזילי, מנהל חטיבת אבטחת המידע ב C-Data, סימן את היעדים לשנת 2015: "היעד המרכזי שלנו הוא כניסה לכל מה שקשור לפתרונות הענן. כחלק מכיוון זה, אנחנו בוחנים עכשיו מספר חברות, חלקן ישראליות וחלקן גלובליות, על מנת להביא את מקסימום החדשנות לשוק".

וגם עברי לידר חגג

וגם עברי לידר חגג

ברזילי התייחס, אף הוא, לשנה שחלפה: "ההצלחות שלנו התמקדו בחיזוק בהגדלת כמות היצרנים המשמעותיים שהרחיבו את סל הפתרונות שלנו. היום אנחנו יודעים לתת פיתרון קצה לקצה מרמת הדסקטופ עד לרמת הדאטה סנטר. הבאנו לגידול אצל כל היצרנים שלנו בהיקף של 25%, היעד לשנה הקרובה הוא להמשיך את הגידול ב-20% נוספים".

חזקי גיל, מנהל פעילות ישראל ב-RSA, ציין כי "המשימה הכי גדולה בשנת 2015 הוא כל מה שקשור לסייבר. 'סייבר' היא מילה גדולה ולכן האתגר האמיתי שלנו לסייע למנהל אבטחת המידע בארגון בהפיכת שורת התקציב שלו, ששמה סייבר, לרשימת צרכים מדויקת".

את האירוע חתם משה אסרף, מנהל פעילות Intel Security, שהכריז כי "החיבור בין אינטל (Intel) ומק'אפי (McAfee) יביאו לשוק פתרון אדפטיבי שיכיל תגובה בזמן אמת וייתנו ללקוח יכולות הגנה ואבטחת מידע, הרבה מעבר למה שפתרון רגיל היה נותן".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים