סרוויס וייז הטמיעה CRM של סיילספורס במכון דוידסון

היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים ● הפרויקט ארך ארבעה חודשים והסתיים באחרונה

סרוויס וויז

מכון דוידסון לחינוך מדעי, הזרוע החינוכית של מכון ויצמן למדע, הטמיע מערכת CRM של סיילספורס (Salesforce). הפרויקט ארך ארבעה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

את ההטמעה ערכה סרוויס וייז (ServiceWise) יישומים עסקיים. מכון דוידסון עבד עד כה עם מערכת רישום ישנה, קוד אואזיס, ונדרש להתאים את עצמו לעידן הנוכחי. על כן, במסגרת הפרוייקט הושם דגש על בניית ממשק ידידותי למשתמש ועל תפעול המערכת על ידי מרכז הרישום באופן פשוט וגמיש. המערכת משרתת עשרים משתמשים.

עוד טופלו במסגרת ההטמעה היבטים של קישוריות למערכת הכספים ולמערכות פנימיות נוספות במכון ויצמן. קישוריות זו מאפשרת ניהול תהליכים מקצה לקצה בהתאמה לאופיו של המכון הטכנולוגי החינוכי.

המערכת מאפשרת גישה מלאה לכל הנתונים שנצברו אודות כל נרשם ומשתתף, כך שתהליך הרישום החדש אינו דורש מילוי פרטים בשנית כפי שנדרש על ידי המשתתפים בפעילויות עד כה.

15 מתוך מגוון התוכניות שמפעיל המכון נכללו במסגרת הפרוייקט הראשוני והיום ניתן לבצע את כל הפעולות באופן חלק ואוטומטי, ליצור קשר עם הלקוחות מתוך המערכת באמצעות משלוח מיילים ממוקדים. עוד ניתן לבצע ניתוחים סטטיסטיים וחיתוכים בנוגע לכל תהליך ההרשמה וההשתתפות.

מהפכה בהיבט חווית הלקוח

אמנון וידן מנהל כספים, משאבי אנוש ותפעול במכון דוידסון, אמר כי "ServiceWise עבדה בשיתוף פעולה הדוק עם משתמשי הקצה של המערכת בתוך הארגון, ועם ממשקים שונים מחוץ לארגון. זאת, על מנת לאפיין במדויק את תהליכי העבודה והתהליכים העסקיים במכון דוידסון, לצורך הקמת מערכת התפורה למידותינו. המעבר למערכת Salesforce הוא לא פחות ממהפכה בהיבט חווית הלקוח ותהליכי העבודה שלנו. אנו מתכוונים להמשיך ולשלב מרכיבים נוספים בפעילות הארגון לתוך מערכת ה-CRM".

דורית מוזר, סמנכ"לית התפעול של ServiceWise, הוסיפה כי "הקמת המערכת עבור מכון דוידסון שילבה בין אופי הארגון, הצרכים שלו, והצמא הברור בו לשידרוג טכנולוגי רציני. זוהי רק ההתחלה, ועתה, כשיתחילו להצטבר נתונים במערכת, יוכל המכון, בין השאר, לבצע חיתוכים רבים ולהפיק תובנות אשר ישדרגו את היעילות ואת השירות הניתן לנרשמים לפעילויות שלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים