מלם תים העלתה מערכת CRM של מיקרוסופט בטלקאר

הטמעת מערכת Microsoft dynamics CRM 2016 ארכה כשנתיים והיקפו הכספי של הפרויקט עמד על יותר ממיליון שקלים

שמואל סוננבליק, מנהל חטיבת פרויקטים במלם מערכות. צילום: יח"צ

מלם מערכות מקבוצת מלם תים, העלתה לאוויר מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM) בטלקאר, יבואנית רכבי קיה (Kia).

המערכת שהוטמעה היא Microsoft dynamics CRM 2016. הפרויקט ארך כשנתיים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עמד על יותר ממיליון שקלים. בטרם הוטמעה המערכת לניהול קשרי הלקוחות החדשה, לא הייתה בטלקאר מערכת CRM אחרת. כעת משרתת המערכת כ-40 משתמשים מעובדי החברה, ובמהלך השנה מספר המשתמשים צפוי לגדול ל-120.

המערכת החדשה תסייע למיסוד תהליכי המכירה בחברה ולייעול השירות ללקוחות החברה בממשקים השונים. המערכת החדשה החלה לפעול כבר בארבעה סניפים מרכזיים וצפויה להתרחב בהדרגה לכלל סניפי החברה בפריסה ארצית.

מערכת ה-CRM החדשה תסייע לשפר ולייעל את תהליך המכירה בחברה, תוך מתן כלי עבודה לטיפול ובקרה של "לידים", שיפור זמני התגובה לטיפול בלידים והזדמנויות מכירה, תוך ביצוע מעקבים על זמני העבודה של נציגי המכירות וזמני הטיפול בתהליכי המכירה. במסגרת הפרויקט הוטמעו ממשקים למערכת התפעולית של הארגון.

הטמעת המערכת הביאה לכך שהתייתר השימוש במערכות IT ישנות, שהביאו לכך שחלק מהתהליכים נעשה בצורה ידנית, עם הרבה עבודת ניירת. כך, בעקבות הפרויקט, כעת כל המידע בארגון נגיש וזמין. מצב זה מאפשר לעובדי טלקאר יכולת להתאמה לכל צורך עסקי – בזמן סביר. כך, המערכת שהוטמעה מעצימה את האינטראקציות עם המשתמשים והלקוחות – ומביאה עימה תובנות.

שמואל סוננבליק, מנהל חטיבת פרויקטים במלם מערכות, אמר כי "המערכת החדשה שהטמענו בטלקאר תספק למנהלים כלי מדידה ובקרה על פעילויות המכירה בחברה. בניית מאגר מידע אחיד ואיכותי תסייע לשמר על הקשר עם הלקוחות, וכן תעזור להסתכלות בראיית הלקוח, תוך שיפור זמינות המידע והמסמכים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים