ליין חדש למצלמות הפולארויד המיתולוגיות

איזה שלאגר! מצלמת הפולארויד האייקונית משנות ה-70 - זו שמספקת פיתוח מהיר וצילום מוחשי ואמיתי ביד בתוך מספר שניות - חוזרת בליין מצלמות אנלוגיות בניחוח נוסטלגי במיוחד

צילומים בניחוח נוסטלגי. פולארויד. אילוסטרציה: BigStock

גם בעולם דיגיטלי אפשר עוד להתרגש לפעמים מגאדג'טים אנלוגיים, במיוחד כשהריח הנודף מהם היסטורי במיוחד. במקרה של המצלמה OneStep 2 של חברת פולארויד (Polaroid Originals), מדובר אף ברגע היסטורי, כי היא הושקה כדי לחגוג 80 שנה ליצירת המותג, שהיה לסימן של דור שנות השישים ותחילת שנות השבעים.

לפי החברה, ולפי היבואנית באג, מדובר בהעתק כמעט מדויק של המצלמה OneStep שיוצרה לפני 40 שנה, וכמו אז – מצלמים והתמונה מיד מודפסת לטובת המשתמש, כשלפתע יש להציג משהו פיזי ולא רק מסך של טלפון.

פולארויד המקורית אמנם פשטה את הרגל בשנת 2001, אבל קבוצת יזמים הצליחה להציל את המפעל האחרון של החברה בהולנד, לרכוש את הזכויות, ובסופו של דבר להתחיל לייצר ליין של מצלמות ש-OneStep 2 היא הראשונה ממנו שמגיעה לארץ.

עם זאת יש בה כמה אלמנטים מודרניים יחסית, ובראשם מחסנית צילום חדשה ל-10 תמונות צבע או שחור לבן, שאינה זקוקה לתופסת סוללה במחסנית, ושמחירה 79 שקלים. לפי באג, המצלמה עצמה מגיעה עם מיקוד למרחק של כחצי מטר ועד אינסוף, חיי סוללה של 60 יום, מבזק מובנה, שעון עצר מובנה, וכן סוללת ליתיום יון בנפח 1,100mAh, שנטענת באמצעות כבל USB.

המחיר של המצלמה יהיה 499 שקלים, והיא כבר זמינה למכירה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים