דלפו פרטים חדשים על הדור הבא במשפחת ה-Galaxy S

הדיווחים סביב צמד המכשירים החדש ממשיכים להגיע, והפעם זה צילום של מה שאמורה להיות הקופסה הרשמית של המכשיר הקטן יותר, Galaxy S9, אשר שופך אור כמעט מלא על התצורה הטכנולוגית של המכשיר

למי יש אומץ לפתוח את הקופסה? אילוסטרציה: Vlue/BigStock

רבים קיוו שסמסונג (Samsung) תחרוג ממנהגה ותציג ב-CES 2018 את מכשירי הדור הבא במשפחת ה-Galaxy S, אבל זה יקרה בכל זאת בסוף פברואר בתערוכת MWC 2018. עם זאת, הדיווחים סביב צמד המכשירים החדש ממשיכים להגיע, והפעם זה צילום של מה שאמור להיות הקופסה הרשמית של המכשיר הקטן יותר, Galaxy S9.

הפרטים על הקופסה, אם הם באמת נכונים, בעצם שופכים אור כמעט מלא על התצורה הטכנולוגית של המכשיר, שיגיע עם מעבד ה-Exynos 9810 החדש של החברה. המסך יהיה מסוג sAMOLED ובגודל של 5.6 אינץ' והוא גם יציע רזולוציית QHD שכמובן מותאמת למסך מוארך ביחס היבט של 18:9. מעבר לכך יצויד המכשיר עם 4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה עם 64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון.

בהיבט של המצלמות יהיו מאחורה שתי מצלמות 12 מגה-פיקסל אחת עם מפתח מרשים מאוד של F1.5 ואחת עם מפתח רחב הרבה יותר של F2.4 כשלפחות אחת מהן, אם לא שתיהן, יצוידו במיצב תמונה אופטי, וכן יתמכו בצילום במהירות איטית. המצלמה הקדמית תהיה בגודל של 8 מגה-פיקסל.

המכשיר יגיע עם רמקולים סטריאופוניים של AKG עם אוזניות שעברו כוונון של החברה, וכמו ב-Galaxy S8, תהיה תמיכה בזיהוי קשתית העין. תהיה גם תמיכה בטעינה אלחוטית.

כפי שניתן להבין, לא מדובר בשינוי מהותי לעומת ה-Galaxy S8, וגם הפעם קורא טביעות האצבע יהיה מאחור עם כפתור ייעודי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים